مزایای فروش اقساطی تیبا

تیبا در شمار خودروهای خوش قیمت و بادوام در بازارهای خرید و فروش انواع خودروی سواری قرار می گیرد که به دلیل شتاب اولیه بالا،قدرت موتور، جادار بودن و هزینه های بسیار پایین تعمییر و نگهداری در بین جوانان و خانواده ها بسیار محبوب است، علاوه بر ویژگی های فوق این خودرو با مصرف بسیار پایین سوخت این امکان را برای دارندگان آن فراهم می کند، تا به عنوان یک وسیله خدماتی برای کسب درآمد در مشاغلی مانند اسنپ، تاکسی تلفنی و آژانس مورد استفاده قرار بگیرد. از مهمترین مزایای خرید و فروش اقساطی تیبا برای متقاضیان این خودروی جمع و جور و کم هزینه می توان به پرداخت اقساطی قیمت خودرو در بازه های زمانی مختلف، و تحویل آنی و فوری آن در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با واریز مبلغ پیش پرداخت اشاره کرد، که سبب جلب توجه مشتریان و متقاضیان خرید خودروی اقساطی شده است.

مجموعه بزرگ فرنام خودرو امکان دسترسی به این خودروی محبوب و دیگر خودروهای کمپانی های داخلی و خارجی را برای مشتریان این محصولات فراهم کرده است، و برای استفاده از خدمات ویژه طرح فروش اقساطی تیبا کافی است به سایت فروشگاهی این مجموعه مراجعه کرد، و اطلاعات مورد نظر خود را کسب نمود.

فروش اقساطی تیبا با ارزان ترین قیمت

نمایندگی معتبر و خوش آتیه فرنام خودرو سالهاست که در زمینه فروش اقساطی تیبا با ارزان ترین قیمت و دیگر خودروهای داخلی و خارجی با شرایطی بسیار انعطاف پذیر  و متناسب با توان خریداران فعالیت می کند. تنظیم سند به نام مشتری و در کوتاه ترین زمان ممکن، تحویل آنی خودرو، قسط بندی متناسب با شرایط متقاضیان و امکان تعویض خودرو در دوره بازپرداخت اقساط با خودروهای دیگر از جمله تسهیلات و شرایط فروش اقساطی تیبا در این لیزینگ معتبر و خوش آتیه در کشور است. برای اطلاع از خرید و فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 77
نمایش همه
علاقه مندی ها ()