شرکت اپتکس در سال ۱۹۸۵ در ژاپن، بزرگترین کشور صنعتی جهان تاسیس شد. کمپانی نامبرده در صنعت اتوماسیون فعالیت می کند و یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندها در این صنعت به شمار می رود.

 به توضیح سنسور نوری و عملکرد آن می پردازیم:

سنسور نوری: سنسور نوری اشعه های نور و هرگونه تغییر در آن را به سیگنال‌های الکترونیکی تبدیل می‌کند. این قطعه صنعتی توسط نمایندگی اپتکس که سال‌هاست در عرصه اتوماسیون فعالیت می‌کند و نسبت به رقیبان خود از جایگاه برتری برخوردار می باشد، در انواع استوانه ای، مکعبی، تشخیص رنگ،فیبر نوری و چشم پرده ای  عرضه می شود. سنسور های نوری از قابلیت تشخیص جنبه های فیزیکی مختلف برخوردارند. سنسورهای نوری نمایندگی اپتکس در تهران بعد از اندازه گیری کمیت فیزیکی نور، آن را به گونه‌ای که برای وسیله خوانا باشد تبدیل می کند. این قطعه  یک نوع از سنسورهای مجاورتی می‌باشد که برحسب ارسال و دریافت نور مدوله شده عمل می کند. برای بالارفتن محدوده تشخیص سنسور و پایین آمدن اثر نور محیط بر روی سنسور از نور مدوله شده استفاده می‌شود که این نور محدوده‌ای بین نور مرئی سبز تا فروسرخ را در بر می‌گیرد.

سنسور نوری لیزری برای تشخیص اجسام استفاده می شود که دارای امواج نوری با طول موج یکسان می باشد. سنسور لیزری نمایندگی اپتکس یکی از دقیق ترین ابزار اتوماسیون صنعتی است که انواع گوناگونی را داراست و با توجه به خروجی آنالوگ یا دیجیتال دسته بندی می شود. از این سنسورها در موارد زیادی از جمله زمانیکه فاصله ی زیادی بین جسم و سنسور وجود دارد، می توان استفاده کرد. 

سنسور های نوری به سه دسته تقسیم می شوند: سنسورهای نوری یکطرفه، سنسورهای نوری رفلکتوری، سنسورهای نوری دو طرفه. هر صنعتی متناسب با نیاز خود به انواع سنسورها می تواند با رجوع به مرکز تهران اتوماسیون که نمایندگی اپتکس را داراست محصول مد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند و از مزایای خرید اینترنی بهره مند گردند.برای اطلاع از فروش سنسور نوری به سایت مراجعه کنید. 

تهران اتوماسیون

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()