ویدئو پروژکتور جیبی از جمله دستگاه های پرکاربرد در محیط های آموزشی و اداری است که به منظور نمایش تصاویر به مخاطبان بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شود. هدف از فروش ویدئو پروژکتور جیبی این است که افراد به راحتی بتوانند دستگاه پروژکتور خود را در محیط های مختلف استفاده نمایند. لذا با گذشت زمان تولیدکنندگان دستگاه ویدئو پروژکتور تلاش نمودند که ابعاد دستگاه را کوچکتر از نسخه های قدیمی و در نتیجۀ آن بستر مناسبی برای کاهش وزن آنها ایجاد نمایند. به این ترتیب می توانید شاهد فروش ویدئو پروژکتور جیبی پرتابل در سطح بازار داخلی و خارجی باشید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا نیز به عنوان تولید کنندۀ دستگاه های پروژکتور در تهران فعالیت می کند و به دلیل سابقۀ درخشانی که در این حوزه دارد، قادر به راهنمائی و ارائه مشاورۀ رایگان برای خرید مناسب ترین ویدئو پروژکتور جیبی با تخفیف ویژه به شما مشتریان گرامی می باشد.

خرید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

امروزه به دلیل توسعۀ کاربرد و مزایای سیستم عامل اندروید، از اندروید به عنوان سیستم عامل نسخه های جدید ویدئو پروژکتور استفاده می نمایند. بدین وسیله کاربران به سادگی می توانند تنظیمات منو ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی را انجام دهند. چرا که اکثر محیط های کاربری دستگاه های دیجیتالی چون گوشی همراه هوشمند، تبلت و دوربین های فیلمبرداری نیز سیستم عامل اندروید است که مجهز به قابلیت وای فای می باشند و بدین وسیله امکان اتصال دستگاه های دیجیتالی را به یکدیگر به واسطۀ امواج WiFi فراهم می کند و دیگر به هیچ عنوان نیاز به استفاده از سیم برای اتصال آنها نمی باشد. برای خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا چندین سال است که به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ تولید دستگاه های پروژکتور فعالیت می کند و تا کنون موفق به ساخت و عرضۀ انواع ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت های پیشرفته شده است.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.comر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()