تصویربرداری سی بی سی تی دندان سعادت آباد از تصویربرداری هایی است که جدید بوده و توانسته در مواردی جایگزین تصویر برداری های  قدیمی تر شود. در این روش به دلیل تصویر همه جانبه از دندان ها می توان کاربرد بیشتری را مشاهده کرد.

با استفاده از سی بی سی تی دندان می توان بسیاری از عارضه ها و مشکلات دهان و دندان را از قبیل تومور و کیست، ساختار عصبی، مشکلات لثه ها، دندان پنهان، حفره بینی، ساختار استخوان فک و... را بررسی کرد.برای اطلاع از خدمات سی بی سی تی دندان سعادت آباد از طریق لینک کنید.

انجام سی بی سی تی دندان سعادت آباد هیچ گونه درد و مشکلی را به وجود نمی آورد و اگر دندان پزشک از شما بخواهد که این تصویربرداری را انجا دهید می توانید آن را به راحتی در مرکز رادیولوژی دندان دکتر نکیسا ایل انجام دهید. این مرکز با ارائه دادن خدمات تخصصی و پیشرفته توانسته رضایت مراجعین را به دست آورد، همچنین هزینه ی انجام خدمات در این مرکز بسیار مناسب بوده و در قبال تصاویر باکیفیتی و کاربردی که گرفته می شود ، بسیار ناچیز است.برای اطلاع از خدمات رادیولوژی دندان سعادت آباد  به سایت مراجعه کنید.

مرکز سی بی سی تی دندان سعادت آباد

مرکز سی بی سی تی دندان سعادت آباد از مراکز پیشرفته و معتبر در کشورمان است که خدمات دهی این مرکز مورد رضایت همگان بوده و با به دست آوردن تصاویر باکیفیت می توان انواع مشکلات دهان و دندان را یافت و نسبت به درمان آن اقدام نمود. در برخی از موارد شامل انجام ارتودنسی نیز به این نوع تصویربرداری نیاز داریم.

مرکز رادیولوژی دندان دکتر نکیسا ایل از ارائه دهندگان خدمات تصویربرداری دهان و دندان در کشومان می باشد که با استفاده از دستگاه های پیشرفته ، انواع تصویر برداری ها را انجام می دهد.

رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()