پارچه از اجزای مهم در مبل ها می باشد. مبل های باکیفیت از پارچه های بادوام و خوبی تشکیل شده اما اگر پارچه ی مبل دارای کیفیت مناسبی نباشد در کوتاه مدت شاهد خرابی در بافت آن و یا پارگی می شویم. بنابراین شما می توانید در زمان خرابی پارچه مبلی و یا  برای تنوع ، پارچه ی دیگری را جایگزین آن نمایید. پارچه ها در انواع مختلفی به فروش می رسند که از نظر ضخامت، جنس، کیفیت و قیمت و.... در انواع متفاوتی می باشند.برای خرید پارچه مبلی ملیتا به سایت گروه مبلما ربکال مرجعه کنید. 

فروش پارچه مبلی ملیتا

پارچه مبلی توسط فروشگاه های مختلفی در قیمت های متفاوت به فروش می رسد. پارچه مبلی ملیتا یکی از انواع پاچه های باکیفیتی می باشد که در بسیاری از مبل ها کاربرد داشته و به دلیل مقاومت بسیار خوبش مورد رضایت افراد واقع شده است. پارچه ی ملیتا  از پارچه های وارداتی می باشد که دارای کیفیت بسیار خوبی است و امروزه از رایج ترین پارچه هایی است که در مبل سازی ها از آن استفاده می شود. فروش بالای این محصول نشان دهنده ی کیفیت خوب و قیمت مناسبش در میان پارچه های مبلی است.برای خرید پارچه مبل راحتی به سایت گروه مبلمان ربکالا مراجعه کنید.

مزیت پارچه مبلی ملیتا

پارچه مبلی ملیتا دارای مزیت های بسیاری در میان انواع پارچه های مناسب مبل می باشد که از مهم ترین آن ها قابلیت شستن بسیار آسان این نوع پارچه ها می باشد، بنابراین این پارچه لکه را به خود نمی گیرد و  در شستشو به راحتی تمیز می شود. همچنین پارچه مبلی ملیتا دارای قیمت بسیار مناسبی است که در قبال کیفیت و تنوع بالای آن صرفه ی اقتصادی دارد.  این پاچه ها در فروشگاه های معتبر یافت می شود اما قیمت آن در فروشگاه های متفاوت ، مختلف بوده و به همین دلیل باید از فروشگاه های معتبر مانند گروه مبلمان ربکالا خرید پارچه مبلی ملیتا را انجام دهید تا با قیمت های بسیار مناسبی پارچه های مبلی را دریافت نمایید.

 

گروه مبلمان ربکالا

آدرس : تهران، جنت آبادجنوبی، پیامبر غربی، خیابان جهاد اکبر، کوچه یازدهم، پلاک 14 تلفن : 02144025246

عضو رسمی اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با شناسه صنفی :0466864041

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()