سیم خاردار تبری به عنوان یکی از رایج ترین انواع فنس موجود در بازار جهان است. کاربرد فنس تبری بسیار گسترده است که در این مقاله برخی از آنها اشارۀ کوچکی می کنیم. خرید و فروش سیم خاردار تبری همانند گذشته مشتریان خاص خود را دارد چون یک کاربرد خاص و ویژه دارد، که می توان به محافظت مراکز امنیتی و همچنین ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری اشاره کرد. با مراجعه به شرکت حصار سیم می توانید انواع سیسم خاردار تبری را با قیمت مناسب و مواد اولیۀ با کیفیت سفارش دهید. برای خرید سیم خاردار تبری به سایت مراجعه کنید. 

فروش سیم خاردار تبری تیغه ای

به طور کلی سیم خاردار تبری در دو مدل تیغه ای خطی و حلقوی طراحی می شوند. از این رو متقاضیان خرید فنس خاردار تبری می توانند متناسب با مکان و محل نصب آن، مناسب ترین نوع سیم خاردار را انتخاب و خریداری نمایند. به عنوان مثال خرید سیم خاردار تبری تیغه ای خطی بیشتر برای حفاظت از مکان های مسطح مورد استفاده قرار گرفته می شود که البته کاربرد انواع سیم خاردار تبری به هیچ عنوان محدودیت خاصی ندارد.

از این رو ساختمان های نظامی و امنیتی و همچنین ساختمان دیگر که دارای دیوار با ارتفاع کوتاه هستند، می توانند با خرید سیم خاردار نوع تبری حلقوی و یا خطی سطح امنیت محیط را بهبود ببخشند. توجه به این فاکتور بسیار حائز اهمیت است چون عدم استفاده از سیم خاردار، بستر مناسبی برای نفوذ سارقین فراهم می شود. بدین وسیله با خرید و نصب سیم خاردار تبری به راحتی می توان سطح امنیت سازه های ساختمانی را نسبت به گذشته بهبود بخشید و از نفوذ افراد ناشناس به داخل محوطه جلوگیری نمود.

شرکت حصار سیم با استفاده از دستگاه های پیشرفته تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انواع سیم خاردار تبری را با مفتول های ضد زنگ و مقاوم تولید و با قیمت مناسب در سراسر کشور عرضه می کند.

 شرکت حصار سیم

آدرس: ارومیه - شهرک صنعتی فاز دو توسعه - بلوار مهارت - پلاک 11

شماره تماس: 04433744991

تلفن همراه: 09143411954

فکس: 04433744992

تلگرام و واتس آپ: 09019138799

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()