مزایای دستگاه سلفون کش:

دستگاه سلفون کش دستگاهی است که به بسته بندی انواع مواد به خصوص مواد غذایی می پردازد. این دستگاه از سلفون برای بسته بندی محصولات استفاده خواهد کرد. در کارخانه ها و کارگاه ها و همچنین مشاغل خانگی از این دستگاه ها برای بسته بندی محصولات مختلفی استفاده خواهد شد. به همین دلیل این دستگاه یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در کارخانه های مختلف و مشاغل خانگی می باشد و جزء لاینفک این مشاغل است. زیرا امروزه بسته ‌بندی از مهمترین عوامل در فروش یک محصول به شمار می روند. این دستگاه ها در انواع مختلفی هستند و بر حسب برند های خود دارای کیفیت های گوناگون می باشند. ضمن اینکه این دستگاه ‌ها که در مراکز مختلفی به فروش می رسند در ساختار خود نیز دارای انواع متفاوتی هستند که این تفاوت ساختاری روی قیمت این دستگاه ها و کیفیت آن ها تاثیر گذاشته و باعث شده است که مشاغل مختلف از انواع متفاوت این دستگاه ها استفاده نمایند. دستگاه های خانگی و صنعتی یا اتوماتیک دو نوع دستگاه سلفون کش می باشند که هر کدام دارای کاربرد های خاصی می باشند. دستگاه های سلفون کش خانگی خود به سه نوع دستگاه تقسیم می ‌شوند که بر اساس جنس های استیل بگیر، نگیر و فولاد ساخته شده اند. برای خرید دستگاه سلفون کش به سایت مراجعه کنید.

دستگاه سلفون کش خانگی به کمک نیرو های انسانی به بسته‌ بندی مواد می ‌پردازند. ولی دستگاه اتوماتیک یا صنعتی کاملا به صورت خودکار به بسته بندی مواد غذایی و یا مواد دیگر خواهد پرداخت. این دستگاه ها دارای مزایای بسیاری هستند که از آن ها می‌توان به دسته بندی کامل مواد مختلف غذایی اشاره نمود. همانطور که می دانید سلفون ها به گونه ای هستند که دارای خاصیت کشسانی بسیار بالایی می باشند به همین دلیل دستگاه های سلفون کش می‌تواند با کشیدن سلفون، میزان سلفون موجود را چند برابر کرده و همچنین برای بسته بندی به صرفه باشد.

مزایای دیگر دستگاه سلفون کش:

 سلفون ها در برابر آلودگی های مختلف محیطی مانند آب،، رطوبت، باکتری و قارچ های موجود در محیط از مواد غذایی مورد نظر محافظت کرده و می توانند آن ها را کاملا وکیوم کنند. به همین دلیل مواد غذایی که داخل بسته بندی قرار بگیرد در برابر فاسد شدن مقاومت بالایی از خود نشان خواهد داد. مواد غذایی مختلفی که به وسیله سلفون ها و توسط دستگاه‌ های مختلف سلفون کش بسته بندی شوند از ظاهر مطلوب تری برخوردار بوده و می‌ توانند فروش بیشتری را به خود اختصاص دهند. دستگاه ها از حرارت برای بسته بندی محصولات استفاده می کنند و به همین دلیل محصولاتی که به وسیله دستگاه ها با سلفون بسته بندی شوند ظاهر بهتری را به خود خواهند گرفت. همچنین باید گفت محصولاتی که به وسیله دستگاه های سلفون کش بسته بندی می شوند به دلیل بسته بندی خاص خود قابلیت حمل آسان تری خواهند داشت.برای خرید دستگاه بسته بندی حرارتی به سایت مراجعه کنید.

از مزیت های دیگر می توان به انواع دستگاه های سلفون کش اشاره نمود. محیط هایی که دارای رطوبت های بیشتری هستند از جنس دستگاهی استفاده خواهند کرد که از استیل نگیر ساخته شده است همچنین دستگاه هایی که از فولاد ساخته شده اند علاوه بر استحکام خود می ‌توانند به وسیله رنگ الکترواستاتیک زده شده روی دستگاه، در برابر رطوبت مقاومت کرده و هیچگونه زنگ زدگی در آن ها اتفاق نیفتد. این نوع جنس در دستگاه خانگی نیز یافته می شود. دستگاه سلفون کش به دلیل این که دارای نمونه های خارجی و ایرانی می باشد توسط نمایندگی های مختلفی به فروش خواهد رسید. نمایندگی هایی که به فروش این محصولات می پردازند معتبر بوده و به صورت حضوری و غیرحضوری این دستگاه ها را ارائه خواهند داد. در روش های غیر حضوری می توان با قیمت پایین تری نسبت به خرید محصولات مختلف پرداخت، زیرا در این روش واسطه هایی که به فروش دستگاه می ‌پردازند حذف شدند و نمایندگی ها به صورت مستقیم از تولید کننده های این دستگاه، آن ها را دریافت نموده و به فروش محصولات خواهند پرداخت.پ

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701

02166919619 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 177
نمایش همه
علاقه مندی ها ()