کفپوش اپوکسی از جمله سبک های جدید اجرای کفپوش ساختمان محسوب می شود. برای اجرای کفپوش اپوکسی از مواد شیمیایی پلمیری و رزینی اپوکساید به همراه پلی آمیز بهره گرفته می شود. این نوع مواد شیمیایی رزینی از واکنش پذیری بالایی برخوردار می باشند و طرح های زیبایی را می توان برای خدمات کفپوش اپوکسی بوجود آورد.

خدمات اجرای کفپوش اپوکسی

خدمات اجرای کفپوش اپوکسی در چندین مرحله صورت می گیرد، تا به طرح نهایی کفپوش دست پیدا کنند. در چندین مرحله عملیات ساب الماسه صورت می گیرد، تا به سطح صاف و صیقلی مورد نیاز خود دست یابند. پس از بدست آوردن سطحی با حداقل تلورانس، سطح را خش می دهند که بتوانند میزان گیرش مواد اپوکسی را مشخص نمایند. سپس ترک های V شکل سطوح بتن را با استفاده از مواد ترمیمی پر می کنند و پس از آن با وکیوم صنعتی یا همان جارو برقی صنعتی اقدام به تمیزکردن سطح کفپوش اپوکسی می کنند که سطح را از هرگونه گرد و خاک پاکیزه نمایند.

پوشش یک لایه مواد پرایمر بر روی کلیۀ سطوح جزء مرحلۀ بعدی انجام کفپوش اپوکسی است. بدین وسیله درز و ترک های سطوح را می پوشانند و سپس با استفاده از توری مخصوص فایبر گلاس و یا کاتر ترک و درزها را مسلح می کنند. پس از آن لایۀ میانی پلی آمینی با ترکیب سیلیس صورت می گیرد و پس از آن لایۀ دوم مواد پلی آمینی برای کفپوش اپوکسی پارکینگ، گارگاه های صنعتی و غیر صنعتی، محیط های بیمارستانی و غیره انجام می دهند. برای اطلاع از خدمات کفپوش پلی یورتان به سایت مراجعه کنید. 

در انتها نیز ساب نرم برای یکنواخت نمودن سطح صورت می گیرد و عملیات لکه گیری صورت می گیرد و مجدداً چندین لایۀ نهایی پلی آمینی یا همان اپوکسی برای کفپوش اپوکسی یکپارچه صورت می گیرد.

برای اجرای تخصصی انواع کفپوش اپوکسی با کیفیت بالا می توانید از خدمات شرکت فنی مهندسی پارس الیس استفاده نمائید.

 

شركت پارس الیس 

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

               pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()