کاغذ دیواری ها از انواع دیوارپوش های زیبا هستند که در ادامه انواع آن را بررسی می نماییم.

انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق های مختلف

ما با توجه به اتاقی که می خواهیم کاغذ دیواری را اجرا نماییم می توانیم خلاقیت زیادی داشته باشیم. در واقع تاثیر کاغذ دیواری بر اتاق بسیار بالا بوده و اگر مناسب انتخاب شود تاثیر خوبی خواهد اما اگر از کاغذ دیواری های نامناسب با محیط استفاده شود تاثیر جالبی را از ان نخواهیم داشت. بنابراین دانستن نکاتی برای انتخاب بهترین کاغذ دیواریی دیوار خالی از لطف نبوده و به ما کمک می کند تا یک دکوراسیون بی ایراد و زیبا داشته باشیم. برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

حال اتاق مورد نطر شما اگر کوچک است می توان از طرح هایی که رنگ سرد دارند و طرح های ساده تر استفاده کرد همچنین رنگ بندی کاغذ دیواری اگر در یک طیف باشد مناسب تر است و فضا را باز تر نشان می دهد، حال اگر اتاق بزرگ تر است می توانید از رنگ های گرم و طرح های نقاشی استفاده کنید. اگر محیط شلوغ است از طرح های خیلی خلوت استفاده کنید و اگر لوازم زیادی در مکان وجود ندارد از طرح های شلوغ تر بهره بگیرید.برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری کودک و نوجوان به سایت مراجعه کنید.

فروش کاغذ دیواری های سه بعدی

یکی از کاغذ دیواری هایی که بسیار زیبا بوده و جدید است کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. این نوع دارای تصاویر سه بعدی و زنده است که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.  کاغذ دیواری سه بعدی دادای طرح های زیبایی می باشد که برخی شامل اشکال هندسی و برخی منظره و طرح هایی از طبیعت هستند. همین طور می توان این نوع از دیوار پوش ها را در طرح های مشاغل مختلف پیدا کرد که در محیط های کاری بسیار جذاب خواهد بود.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()