طراحی و چاپ پوستر دیواری سفارشی

شرکت های بسیار زیادی در زمینه طراحی و چاپ پوستر دیواری سفارشی با طرح های دلخواه مشتریان در حال فعالیت هستند، که با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و ماشین آلات چاپی قادرند بهترین و باکیفیت ترین پوسترهای دیواری را مطابق با انتظارات متقاضیان این محصولات به چاپ برسانند. در طراحی و چاپ پوستر دیواری در ابتدا باید به نوع کاغذ و کیفیت چاپ آن توجه نمود، در این محصولات معمولا از انواع کاغذ های پوشالی، اکلیلی و گلاسه در اندازه ها و ابعاد مختلف استفاده می شود، که در ظرفیت های گرمایی انواع دستگاه های چاپی که بین 100 تا 300 گرم می باشد، بدون کوچکترین تغییر شکل و حالتی مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا برای حفاظت از آن ها در برابر خراش، گرد و غبار و رطوبت بر روی آن ها از یک لایه سلفون یا لمینت استفاده می شود، که کیفیت و دوام این محصولات را دوچندان می کند. برای اطلاع از خدمات چاپ پوستر دیواری به سایت مراجعه نمایید و در صورت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

چاپ پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت

فروشگاه معتبر و آنلاین دکورآفیس با بیش از 10 سال سابقه درخشان در طراحی و چاپ پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت توانسته در شمار برترین و تخصصی ترین مراکز طراحی و چاپ انواع پوستر دیواری سفارشی قرار بگیرد و اعتماد و اطمینان مشتریان خود را کسب نماید. متقاضیان طراحی و چاپ پوستر دیواری در طرح ها و سبک های اختصاصی و باکیفیت، با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز و مشاهده نمونه کارهای آن به راحتی می توانند کیفیت کارهای این مرکز را قضاوت کرده، و پروژه های خود را با خیالی آسوده به آن بسپارند.برای خرید پوستر دیواری انتزاعی به سایت مراجعه کنید.

 از مهمترین ویژگی های انواع پوستر دیواری می توان به تنوع طراحی، عدم ترک خوردگی بر روی دیوار، یکپارچگی مناسب، نصب آسان و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که سبب شده امروزه طراحی و چاپ پوستر دیواری در بین مردم و دکوراتورها طرفداران بسیار زیادی پیدا کند، زیرا این تابلوهای بزرگ نقاشی به ساختمان عمق و جذابیت ویژه ای می بخشند. 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()