انواع برند های موجود در مراکز فروش تردمیل:

تردمیل ها جزء پر فروش ترین ابزار ها و دستگاه های ورزشی هستند. این دستگاه ها از این نظر پر فروش هستند که نیاز به مکان و زمان نداشته و فرد می تواند در هر زمان و هم زمان با کار های دیگر خود به استفاده از این دستگاه بپردازد. در کشور های مختلف شرکت های تولید و فروش تردمیل بسیار زیادی وجود دارد که نسبت به هر کدام از آن ها برند خاصی وارد بازار تردمیل می ‌شود. به طور کلی تردمیل ها یا به صورت دستی ساخته شده اند یا برای به فعالیت پرداختن تردمیل نیروی برق مورد نیاز است. مسلماً تردمیلی که با نیروی برق به فعالیت می پردازد دارای قیمت بسیار بالاتری می باشد. البته به غیر از دستی و اتوماتیک بودن تردمیل ها عوامل دیگری وجود دارد که روی قیمت فروش تردمیل موثر هستند. که از این عوامل می توان به برند، جایگاه usb، دارا بودن موتور بسیار قوی، داشتن ابزار ها و تجهیزات ورزشی و موارد دیگری در میزان این قیمت ها موثر هستند. البته در این مطالب قصد داریم عامل مهم برند را بازگو کنیم. یکی از برند های معروف که در کشور تایوان تولید می شود برند توربو فیتنس می باشد. تردمیل که توسط این شرکت تولید می شود در سطح بسیار بالایی قرار داشته و ممکن است قیمت آن ها برای اقشار مختلف مردم در کشور ما کمی بالا باشد. شرکت توربو فیتنس برای تولید محصولات خود مدل های مختلفی را در نظر گرفته است. مثلاً تردمیل هایی که در این شرکت تولید می ‌شود به صورت تاشو خواهند بود، ضمن این که این محصولات به دو صورت خانگی و باشگاهی تولید شده و دارای قدرت های گوناگونی می باشند و هر کسی بنا بر نیاز خود می ‌تواند به خرید آن ها بپردازد.

دیگر برند های موجود در مراکز فروش تردمیل:

یکی دیگر از برند های تولید و فروش تردمیل برند اسپور تک می باشد که البته این برند به ساخت تردمیل هایی می ‌پردازد که از نظر ظاهری بسیار زیبا بوده و به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود اختصاص می دهد. قطعات این تردمیل ساخت تایوان بوده ولی مونتاژ آن به عهده چین است. برای افرادی که بودجه بالایی برای خرید توربو فیتنس ندارند این تردمیل می ‌تواند مورد مناسبی باشد. زیرا قیمت این تردمیل ها نسبت به انواع دیگر ارزان است. یکی دیگر از برند هایی که در مراکز فروش تردمیل باشگاهی و خانگی می ‌توان آن ها را مشاهده نمود تردمیل بی اچ فیتنس می باشد. این تردمیل نسبت به تردمیل توربو فیتنس دارای قیمت بالاتری بوده زیرا ساخت کشور اسپانیا می باشد. ضمن این که دارای قطعات بسیار با کیفیتی بوده و به همین دلیل گارانتی نیز توسط این شرکت ارائه خواهد شد. شرکت بی اچ فیتنس برای تولید محصولات خود موارد مختلفی را در نظر گرفته و سپس به تولید و فروش آن ها می ‌پردازد. از برند هایی که دارای قیمت مناسب تری باشد برند استرانگ است. تردمیل های تولید شده با این برند دارای قطعات تایوانی بوده ولی در کشور چین مونتاژ می ‌شود. به همین دلیل آن ها نسبت به مدل های تایوانی و اسپانیایی نام برده شده ارزان‌ تر می باشند و تقریباً اقشار مختلفی از مردم قادر به خرید آن می باشند. یکی دیگر از برند هایی که در سطح جهانی به فعالیت می ‌پردازد و محصولات خود را در سراسر دنیا خصوصاً ایران به فروش می رسانند شرکت ریباک می باشد. این شرکت از نظر قطعات بدنه و قطعات موتور دارای کیفیت بالایی بوده و خرید آن می تواند برای شما به صرفه باشد زیرا دستگاهی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند کمتر دچار مشکل شده و تا سال‌ های زیادی می ‌توان از آن ها استفاده نمود. موارد گفته شده همگی جزو تردمیل های معروف دنیا بوده که البته دارای کیفیت بالایی می باشند. برای خرید تردمیل های ارزان تر مدل های تردمیل چینی و یا ایرانی نیز وجود دارد.

جهت سفارش و مشاوره ی خرید تردمیل با کارشنان ما در تماس باشید .

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()