ویژگی های تردمیل باشگاهی:

در این مقاله می خواهیم به توضیح تردمیل ها بپردازیم. برخی از انواع تردمیل ها مدل خانگی هستند. افرادی که در باشگاه ‌های مختلف به ورزش کردن می ‌پردازند احتمالاً تردمیل باشگاهی را در این مراکز مشاهده کردند. این تردمیل ها نسبت به تردمیل های خانگی دارای قدرت و پیشرفت بیشتری هستند به صورتی که روزانه می توان چندین ساعت به صورت متوالی از آن استفاده نمود. یکی از ویژگی های خرید تردمیل باشگاهی این است که این دستگاه دارای موتور بسیار قوی بوده و به صورت کاملا اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک می باشد. البته بیشتر دستگاه هایی که در باشگاه ها استفاده می شوند کاملاً به صورت اتوماتیک خواهد بود. حتی دکمه های تنظیم شیب و سرعت در این دستگاه نیز به صورت اتوماتیک می باشند و فرد می تواند با این دکمه ها به تنظیم کردن شیب و سرعت دستگاه در حین ورزش کردن خود بپردازد. یکی دیگر از ویژگی هایی که می توان برای این دستگاه نام برد ظرفیت و قدرت تحمل وزن افراد مختلفی است. همه تردمیل ها دارای ظرفیت تحمل وزن مختلفی می باشند و برای خرید تردمیل های مختلف به خصوص تردمیل های خانگی باید ظرفیت افراد مختلف خانه به خصوص کسی که دارای بیشترین وزن است را در نظر گرفته و سپس به خرید تردمیل پرداخت. ولی در باشگاه ‌ها به دلیل استفاده افراد مختلف با وزن ‌های گوناگون، تردمیلی خریداری و در باشگاه ها استفاده می شود که دارای تحمل وزن بسیار بالایی باشد تا در صورت استفاده افراد مختلف، این دستگاه کمترین آسیب را متوجه شود و بتواند به راحتی به فعالیت بپردازد. تردمیلی که در این مراکز به کار رفته است می ‌تواند دارای تسمه ای باشد که کاملا ضربه گیر بوده و فرد با راه رفتن روی این دستگاه دچار درد مفاصل و یا خستگی کمتری شود.

مزایای تردمیل باشگاهی:

برخی از تردمیل هایی که در باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند دارای سیستم های پیشرفته تری بوده و می توانند روی نمایشگر خود که از جنس ال ای دی و یا  ال سی دی می باشد اطلاعات خاصی از فرد ورزشکار مانند ضربان قلب، میزان کالری مصرف شده، چربی خون، فشار خون و علائم حیاتی بدن را به صورت کامل نشان دهند. همچنین برخی از این دستگاه ها دارای لوازم و قطعات دیگری متصل به خود هستند که از آن ها می‌ توان به دراز و نشست و یا کش های تقویتی اشاره نمود که می ‌توانند برای تقویت عضلات پا و دست مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از این دستگاه می ‌تواند در باشگاه‌ ها به مراتب بهره و سود بیشتری داشته باشد. زیرا این دستگاه چند کاره بوده و به نوعی می توان با یک تیر چند نشان را زد. البته تردمیل هایی که در منازل مورد استفاده قرار می ‌گیرند نیز در برخی از برند ها دارای چنین آپشن هایی بوده و افراد می ‌توانند برای منازل خود از تردمیل های بسیار پیشرفته نیز استفاده کنند. ولی به طور کلی دستگاه هایی که نام تردمیل باشگاهی بر آن ها اطلاق می شود دارای قدرت موتور بسیار زیادی می باشند. استفاده از تردمیل ها در منازل و باشگاه‌ ها می‌ تواند بسیار مثمر ثمر باشد، زیرا دویدن و یا پیاده روی معمولی نوعی از ورزش است که همه اندام های بدن را تحت تاثیر قرار داده و آن ها را به چالش می ‌کشند. تردمیل به دلیل الگو گرفتن از راه رفتن انسان می تواند همان تاثیر را داشته باشد که پیاده روی معمولی و یا دویدن در محیط بیرون از خانه خواهد داشت. البته اگر این ورزش توسط کفش ورزشی مناسبی انجام بگیرد می ‌تواند اثر بهتری داشته باشد، ضمن این که تردمیل باشگاهی می ‌تواند معایبی داشته باشد که توسط یک کفش ورزشی مناسب تقریباً خنثی خواهد شد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()