در این مقاله سعی داریم تا شما را با خرید تردمیل آشنا نماییم. دستگاهی معروف و آشنا برای تمرینات ورزشی که در حقیقت می توان گفت این دستگاه یک نمونه ساز حرفه ای از پیاده روی در واقعیت است که شما با حضور در یک مکان با مساحت کوچک گویی قادر به دویدن و راه رفتن در مسافت های طولانی بدون مانع می باشید.

این دستگاه  می تواند در هر مکانی که شما صلاح بدانید و حس ورزش را داشته باشید وجود داشته باشد اعم از سالن های باشگاهی حرفه ای یا خرید تردمیل و قرار دادن آن در کنار تخت خواب شما در اتاق تان باشد. تقریبا همه افراد ناشی در ورزش حرفه ای گمان میکنند کاربرد این دستگاه فقط برای کاهش وزن می باشد در صورتی که این باور کاملا اشتباه بوده و حتی افرادی که وزن ایده آل هم دارند این دستگاه می تواند برای آنها کاربرد های مفیدی از جمله : کم کردن عضلات و بهبود شرایط قلبی را برای آنها داشته باشد.

اولین تردمیل ها که قیمت های گزافی را به خود اختصاص میدادند تنها کاربرد شان در آزمون های پزشکی بوده است تا اینکه سر انجام یک فارغ التحصیل رشته مهندسی پزشکی به نام بیل موفق به روانه کردن نمونه ای از این دستگاه ها به سوی خانه شد. دکتر کوپر اولین پزشکی که از این نمونه از طرح هوشمندانه بسیار شگفت زده شده بود با تایید نمونه باعث ارائه هزاران مدل و طرح از این دستگاهها به بازار فروش شد. البته امروزه تردمیل ها از مرزهای تاریخچه اولین ساخت های خود عبور کرده و دارای بازارهای فروش متفاوت تری از جمله: مجموعه های ورزشی، ورزشکاران حرفه ای، دوچرخه سواران، معلولان و یا...

بررسی ابعاد مختلف خرید تردمیل و اجزای آن ها:

خرید تردمیل های دستی: این مدل ها فاقد موتور بوده و تنها به وسیله نیروی شخص استفاده کننده دستگاه حرکت می کند.

خرید تردمیل های موتوری: تفاوت اصلی این مدل با مدل قبلی در وجود موتور می باشد که با وجود موتور قادر به تنظیم سرعت و شیب و دیگر گزینه‌های مربوطه می باشد.

به منظور بررسی اجزای این دستگاه و خرید تردمیل خانگی و باشگاهی مناسب به بررسی یک مدل مرکب می پردازیم.

موتور: مهمترین قسمت مربوط به موتور است چراکه کارایی تردمیل در قدرت و ویژگی‌های موتور تعریف می شود. بهترین راه برای متوجه شدن قدرت و کارایی بالای مدل موتور شناسایی از روی برند و مبدا سازنده موتور است.

تسمه: تسمه نیز از قسمت های مهم و توجه به آن در واقع توجه به راحتی کاربر است چرا که طول و عرض تسمه جایی می باشد که فرد روی آن شروع به حرکت می‌کند.

ضربه گیر: ضربه گیر در اصل قسمتی از دستگاه می‌باشد که از فشار وارده به زانو در هنگام حرکت می کاهد . یک دستگاه  خوب موظف است که از سطحی مناسب برای فرد ایجاد کند تا از زدم به کاربر بکاهد و از ویژگیهای خوب یک ضربه گیر است این می باشد که به مرور زمان از قدرت آن کم نشود.

کنسول: کنسول یا میز دستور به شما این اجازه را می‌دهد که دستگاه را تحت کنترل خود داشته باشید این نیز در واقع صفحه ای است که انواع از دکمه های تنظیم کننده را در برابر شما به نمایش در می آورد و شامل تمام خصوصیاتی که شما به آن نیاز دارید می باشد.

مانیتور نرخ ضربان: یکی از مواردی که دانستن آن برای کاربر اهمیت زیادی می تواند داشته باشد و گاهی به میزان ضربان قلب در هنگام دویدن و فعالیت است که دسته های تردمیل بیشتر مواقع دارای سنسور هایی است که با تماس با دست شما قادر به این اندازه گیری و نمایش آن برای شما می باشد و در دستگاه های پیشرفته تر شاهد قسمت ای تحت عنوان (سینه بند نرخ ضربان قلب) هستیم که مخصوص بستن در امتداد قلب است.

 

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()