خریدار پالت پلاستیکی دست دوم، امکانات لازم در خصوص بازیافت پالت های پلاستیکی دست دوم را دارند. علاوه بر آنکه چنین شرکت هایی قادر به عرضۀ انواع پالت پلاستیکی دست دوم با قیمت ارزان خواهند بود. با توجه به کیفیت بالای تولید پالت های پلاستیکی، امکان استفادۀ طولانی مدت از این نوع پالت ها، تا زمانیکه به طور کامل فرسوده و یا شکسته نشود، وجود دارد. بنابراین شرکت های معتبر تأمین کنندۀ انواع پالت در سراسر کشور، به عنوان بهترین خریدار پالت پلاستیکی دست دوم شناخته می شوند. لذا افرادی که قصد خرید پالت پلاستیکی دست دوم دارند، می توانند به چنین شرکت هایی مراجعه نمایند و با قیمت ارزان و مناسب تر از پالت نو خریداری نمایند.

خریدار پالت پلاستیکی دست دوم در تهران

منطقه تهران به دلیل حجم بالای تولید، پخش و مصرف کالاهای مختلف، شرکت های تولیدکنندۀ پالت، به عنوان خریدار انواع پالت دست دوم در تهران فعالیت می کنند. از این رو مجموعه هایی که قصد تغییر کاربری دارند، می توانند پالت های پلاستیکی که دیگر به آنها احتیاج ندارند را با قیمت مناسب به شرکت های پخش کنندۀ پالت به فروش برسانند. بدین ترتیب از پالت های دست دوم در چرخۀ مصرف مجدد استفاده می شود. خرید و فروش پالت پلاستیکی دست دوم دارای تعرفۀ مشخصی می باشد که بستگی به کیفیت پالت دست دوم دارد. در نتیجه خریدار پالت های پلاستیکی دست دوم، می توانند این نوع پالت ها را با قیمت ارزان و یا قیمتی برابر با پالت نو خریداری نمایند.

به این ترتیب افرادی که قصد خرید پالت را دارند، می توانند با قیمت ارزان و مناسب، پالت پلاستیکی دست دوم خریداری نمایند و نیاز خود را مرتفع نمایند.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان جزء یکی از شرکت های بزرگ در زمینۀ تولید و فروش انواع پالت در سراسر کشور فعالیت می کند و خریدار پالت پلاستیکی دست دوم از مشتریان محترم می باشد.

آدرس: شصت متری شور اباد -خیابان حمزه اباد- پلاک۲۲

تلفن همراه: 09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()