پرکینز یکی از معتبرترین کمپانی های تولید کننده موتورهای دیزلی در دنیا می باشد، که با بیش از 88 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع موتورهای دیزلی در توان ها و ظرفیت های مختلف و همین طور عرضه لوازم یدکی پرکینز در صدر جدول شرکت های تولید کننده موتورهای احتراقی و دیزلی قرار گرفته است. شرکت پرکینز از اصلی ترین شرکای شرکت کاترپیلار می باشد، و تمامی موتورهای این مجموعه را در توان ها و ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می کند.  ماشین های بزرگ و غول پیکری که با هدف های عمرانی و ساختمان سازی طراحی شده اند  مانند لودر، گریدر، بلدوزر و غیره به دلیل حجم کار بسیار بالا و توان مصرفی فوق العاده به موتورهایی بسیار قوی و کارآمد با پشتیبانی بسیار مناسب نیازمند هستند، و  می توان گفت موتورهای دیزلی پرکینز یک انتخاب بسیار ایده آل برای آن ها می باشد. تمامی ماشین آلات سنگین راهسازی و عمران که با حجم موتورهای بسیار قوی احتراقی عرضه می شوند، اغلب از موتورهای این برند انگلیسی استفاده می کنند، زیرا علاوه برکیفیت و دوام این محصولات این مجموعه با عرضه تمامی قطعات و لوازم یدکی پرکینز به خوبی از محصولات خود پشتیبانی می کند، و  طول عمر محصولات خود را چندین برابر می کند. لوازم موتوری یا همان لوازم یدکی پرکینز را می توان از طریق نمایندگی های معتبر واردات و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با کیفیت بسیار بالا خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. برای خرید لوازم یدکی پرکینز به سایت مراجعه کنید.

قیمت لوازم یدکی پرکینز

قیمت لوازم یدکی پرکینز هم مانند تمامی محصولات تولیدی براساس نوع قطعه، کاربرد، توان قطعه، کاربرد آن و متریال مصرفی آن ها محاسبه و تعیین می شود، با توجه به تقاضای بالای خرید لوازم یدکی پرکینز برخی افراد سودجو اقدام به عرضه اقلام بی کیفیت و تقلبی نموده اند، که کیفیت و دوام بسیار پایینی دارند و قیمت آن ها در مقایسه با لوازم یدکی پرکینز اصل پایین تر است، اما این قطعات به مرور ممکن است به دیگر قسمت های این ماشین آلات آسیب وارد کنند و هزینه های تعمیر و نگهداری آن ها را بالاتر می برند.

انواع لوازم یدکی پرکینز

صنایع تولیدی پرکینز با عرضه انواع موتورهای دیزلی در ظرفیت های 3 سیلندر، 4 سیلندر، 6 سیلندر، 8 سیاندر و 12 سیلندر نیاز تمامی شرکت های خودروسازی را برآورده می کند. که انواع لوازم یدکی پرکینز در هر نوع و مدل این موتورها متفاوت می باشد، و متقاضیان خرید لوازم یدکی پرکینز باید به این موارد دقت کنند تا در هنگام نصب قطعات با مشکل مواجه نشوند البته فعالان این صنعت به خوبی به این موارد واقف هستند.  از پرقدرت ترین موتورهای تولیدی در این کمپانی معتبر می توان به انواع موتورهای دریایی، موتورهای صنعتی و موتورهای تولید توان اشاره کرد، که به تناسب تغییر در  نوع، ظرفیت و توان هر کدام از آن ها، لوازم یدکی پرکینز جدید و مناسب آن ها نیز تولید و عرضه می شود، و شاید این مسئله یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برند انگلیسی در سراسر دنیا باشد. سیلندر، سر سیلندر، یاتاقان، پیستون، تسمه پروانه، تسمه تایم، سوپاپ، لرزش گیر و غیره از جمله قطعات موتوری یا لوازم یدکی پرکینز می باشد.  بنابراین از اولین گام های خرید لوازم یدکی پرکینز می توان به مشخص کردن نوع، حجم و ظرفیت موتور اشاره کرد، که به متقاضیان خرید انواع قطعات پرکینز کمک می کند، تا در میان انواع قطعات موجود در بازار مناسب ترین و باکیفیت ترین آن ها را انتخاب کنند و مورد استفاده قرار دهند. برای خرید لوازم یدکی لودر به سایت مراجعه کنید.

فروش لوازم یدکی پرکینز ارزان قیمت

مجموعه معتبر فروشگاهی هیدروسنتر یکی از معتبرترین شعب فروش لوازم یدکی پرکینز ارزان قیمت و باکیفیت در تهران می باشد، که تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی اصالت کالا، گارانتی تعویض و قیمت مناسب به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می کند. متقاضیان خرید لوازم یدکی پرکینز با مراجعه به سایت این مرکز می توانند انواع قطعات مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و خریداری کنند.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()