لودر یکی از ماشین هایی است که برای خاک برداری ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از لودر می توان به راحتی خاک را جابجا کرد، گود برداری را انجام داد.

لوازم یدکی لودر شامل انواع لوازم موتوری ، هیدرولیک، بدنه و شاسی، چرخ ها ، سیستم ترمز ، بازو و جام می باشد. بازو در لودر نسبتا کوتاه بوده و جام بزرگی به آن متصل است. لودر با استفاده از جام بزرگش می تواند بسیار سریع تر از بیل مکانیکی کندن زمین و جابجایی مصالح را انجام دهد. برای خرید لوازم یدکی لودر به سایت مراجعه کنید.

انواع لودر

لودر های چرخ لاستیکی و لودر های چرخ زنجیری از انواع لودر هایی هستند که می توان با توجه به شرایط از آن ها استفاده کرد.

لودر چرخ لاستیکی

لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی از نظر چرخ ها متفاوت با نوع چرخ زنجیری است. این لودر ها بر روی سطوح صاف و شیب های ملایم به خوبی حرکت می کند اما در زمین های گل و لای و ناهموار کارکرد خوبی را از این لودر نمی توان مشاهده کرد. این لودر ها کارکرد خیلی خوبی را داشته و با سرعت بالایی کار می کنند. لودر های چرخ لاستیکی دارای زنجیر های مخصوصی هستند که در زمان های مورد نیاز می توان از آن استفاده کرد.

لودر چرخ زنجیری

در این نوع لوازم یدکی لودر متناسب با کارکرد در زمین های ناهموار طراحی شده بنابراین می توان به از این لودر ها در زمین های گلی، سنگ ریزه ای و شیب دار استفاده کرد.

بکهو لودر

بکهو لودر ها لودر های کوچکی می باشتد که در قسمت پشتی خود دارای بیل مکانیکی می باشند و می توانند کار هر دو ماشین را انجام دهند.

خرید لوازم یدکی لودر

برای لوازم یدکی لودر می توان به فروشگاه ها مراجعه کرد و لوازم مناسب با لودر را تهیه نمود. لوازم یدکی لودر در قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسند. لوازم لودر به دلیل سختی کار این ماشین ،فشار زیادی را تحمل می کنند بنابراین لوازم یدکی لودر باید مقاومت لازم را داشته باشند. شرکت های مختلفی این قطعات را له تولید می رسانند اما تصمیم برای خرید قطعات خوب و مناسب دشوار بوده و باید اطلاعات کافی را داشته باشیم. برند های مختلفی همچون کوماتسو، هپکو، ولوو، هیوندا و....‌ دارای نمایندگی های زیادی در کشورمان می باشند. خرید قطعات اصلی از نمایندگی های مجاز و فروشگاه های معتبر بسیار ضروری است زیرا برخی از فروشندگان قطعات فیک و غیر اصل را به فروش می رسانند که شباهت زیادی به نمونه اصلی داشته و مهارت بالایی نیاز است تا تشخیص درست داده شود.برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

مرکز فروش معتبر لوازم یدکی لودر

مراکز معتبری برای فروش لوازم یدکی لودر محدود بوده و شما برای خرید این قطعات باید مرکز فروش قابل اعتمادی را بیابید به همین منظور انتخاب فروشگاه معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه فروشگاه ها بستر فروش اینترنتی را برای مشتریان خود مهیا کرده اند که با مراجعه به سایت می توان محصولات را به راحتی خریداری نمود

لودر از مهم ترین ماشین ها در بخش راهسازی و عمرانی بوده و در اندازه های مختلفی قرار دارد. بنابراین لوازم یدکی لودر نیز در انواع مختلفی به تولید می رسد که باید متناسب با نوع و سایز لودر انتخاب شود. با استفاده از لودر می توان خاک و مصالح را جابجا نمود و خاک ریزی را به خوبی انجام داد.

نمایندگی فروش لوازم یدکی لودر

فروش لوازم یدکی لودر در نمایندگی ها و فروشگاه ها انجام می گیرد که خرید از نمایندگی قابل اطمینان بوده و معمولا نمایندگی ها این قطعات را با ضمانت نامه به فروش می رسانند. همین طور قیمت ها در نمایندگی مناسب بوده و می توان قطعات اصلی را تهیه نمود. فروشگاه سرویس قطعه در خدمت شماست.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()