آموزش تعمیر آبگرمکن در آموزشگاه ها:

همان طور که می دانید آموزشگاه های فنی بسیار زیادی در سطح کشور و شهر های مختلف وجود دارند که هر کدام از آن ها به آموزش تعمیر آبگرمکن و سایر مشاغل و حرفه های دیگر می پردازند. هر کدام از این آموزشگاه ها متد و روش های خاصی برای آموزش تعمیر آبگرمکن و مشاغل دیگر خواهند داشت، و با فرا گرفتن چنین آموزش هایی می ‌توان به ایجاد شغلی پرداخته و درآمد زایی کرد. آموزشگاه های نام برده شده از طرف سازمان فنی و حرفه ای مشغول به فعالیت هستند و اساتید و کارکنانی که در این آموزشگاه ها به تدریس می پردازند در زمینه  کلاس آموزش تعمیر آبگرمکن تخصص کامل داشته و می توانند به صورت کامل با نکات بسیار زیادی به آموزش تعمیر آبگرمکن بپردازند. این آموزشگاه ها برای آموزش های خود مدت زمان بسیار کوتاهی را در نظر می گیرند تا فرد بتواند طی دوره بسیار کوتاهی انواع آموزش ها را فراگرفته و بتواند به سرعت وارد بازار کار شود و به درآمد زایی برسد.

تعداد افرادی که در آموزشگاه های مختلف مشغول آموزش دیدن هستند، بسیار کم بوده تا افراد بتوانند در این آموزشگاه ها با دقت بسیار بالایی آموزش‌ های مختلف را دریافت کنند. همه این آموزشگاه ها مطمئناً سر فصل های تقریباً یکسانی را آموزش خواهند داد. به همین دلیل است که هر فردی که به تعمیر آبگرمکن و یا نصب آن می پردازد می تواند با انواع و اقسام آبگرمکن سروکار داشته و به تعمیر و نصب آن ها بپردازد. زیرا همه ی آبگرمکن های خارجی و یا ایرانی تقریباً ساختار یکسان و قطعات یکسانی داشته و فقط کیفیت آن ها ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. در چنین آموزشگاه هایی نحوه باز و بسته کردن قطعات کلی در آبگرمکن ها آموزش داده خواهد شد، ضمن این که قطعات مختلفی که در این دستگاه وجود دارد به فرد شناسانده می شود.

شناخت قطعات مختلف در آموزش تعمیر آبگرمکن:

همان طور که گفته شد آموزشگاه هایی که به آموزش تعمیر آبگرمکن می پردازند انواع و اقسام قطعات موجود در آبگرمکن های دیواری و زمینی را معرفی کرده و کارکرد، کاربرد و نحوه عملکرد هر یک از این قطعات را آموزش می دهند تا فرد بتواند به صورت کاملا علمی و تخصصی به تعمیر کردن و یا نصب کردن هر گونه آبگرمکنی با برند های مختلف بپردازند. علاوه بر این برند های مختلفی که در بین آبگرمکن ها وجود دارد چه در نوع خارجی و چه ایرانی معرفی شده و فرد می‌ تواند در حوزه خرید آبگرمکن صاحب نظر باشد. از قطعاتی که در انواع آبگرمکن به کار برده شده است می‌ توان به قطعه کلاهک تعدیل در آبگرمکن اشاره نمود.برای اطلاع از دوره های آموزش کولر گازی به سایت مراجعه کنید.

همچنین قطعاتی مانند مبدل حرارتی و کلید آن، الکترود سنسور و جرقه زن، مشعل، شعله گاز، رگلاتور آب، برد، محفظه باتری، مجرای ورودی مربوط به آب سرد و مجرای خروجی مربوط به آب گرم، همچنین مجرای ورودی گاز اشاره نمود. هر کدام از این قطعات دارای عملکرد خاصی بوده که در آموزشگاه های آموزش تعمیر آبگرمکن تدریس می ‌شوند. کارگاه هایی نیز به صورت عملی در آموزشگاه وجود دارند که علاوه بر آموزش تئوری به آموزش عملی می ‌پردازند و فرد می ‌تواند آموزش ‌و تجربه های زیادی نیز در حیطه عملی کسب کند، به گونه ای که می ‌تواند به سرعت وارد بازار کار شده و به فعالیت و درآمد زایی برسد. همچنین انواع مشکلاتی که می ‌تواند در آبگرمکن به وجود بیاید مانند روشن نشدن، گرم نکردن آب، روشن نشدن شعله یا شمعک، زمان بر بودن پروسه گرم شدن آب، ثابت نبودن درجه حرارت آبگرمکن و بسیاری از معایب دیگری در آبگرمکن ها به وجود می‌ آید که هر کدام از آن ها به صورت کاملاً تخصصی به فرد آموزش داده می شود.

جهت ارتباط با آموزشگاه دما صنعت با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن:66928505-66928464-021

فکس: 66928452-021

همراه: 09196400916

تلگرام : 09196400916

آدرس: میدان انقلاب - خیابان جمالزاده شمالی- نبش بلوار کشاورز- پلاک 125 واحد 10 (خارج از محدوده طرح ترافیک)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()