شستشوی نمای ساختمان نیاز به یکسری ابزارآلات مخصوص دارد و مالک ساختمان مجهز به چنین ابزآلاتی نمی باشد. بنابراین برای انجام شستشوی نمای ساختمان از کارگروه های تخصصی ساختمانی استفاده می کنند. اگر مدت زمان طولانی از احداث ساختمان شما می گذرد و آلودگی زیادی بر روی پنجره ها و نمای ساختمان شما نشسته است، می توانید اقدام به شستشوی نمای ساختمان اداری، تجاری و یا مسکونی نمائید. توجه داشته باشید که پیش از اجرای عملیات خاصی بر روی نمای ساختمان، باید یک سری موارد را در نظر داشته باشید که از اهمیت بسزایی برخوردار می باشند. ایمنی و روش اجرای کار از مهمترین فاکتورهایی است که هنگام خدمات نظافتی برای نمای ساختمان باید مورد توجه قرار گرفته شود. از این رو افرادی که قصد خدمات شستشوی نمای ساختمان را دارند، باید اطلاعات جامعی نسبت به روش های شستشوی نما، شیوه های تأمین ایمنی اجرا کننده و مواد شویندۀ با کیفیت داشته باشند. افراد عادی توانایی و ابزارآلات لازم را در خصوص اجرای چنین کارهایی ندارند. بنابراین باید از تخصص افراد حرفه ای بهره گیرند.

خدمات حرفه ای شستشوی نمای ساختمان

همانطور که می دانید از متریال مختلفی برای نمای ساختمان استفاده می شود که نیاز به مواد شویندۀ مخصوص دارند. بنابراین واحد خدماتی تخصصی که در این زمینه فعالیت می کنند، می توانند با استفاده از ابزارآلات مخصوص کار در ارتفاع چون طناب، بالابر، کلایمر و همچنین داربست، اجرای خدمات شستشوی انواع نمای ساختمان را با دقت بالا و کیفیت عالی انجام دهند. استفاده از ایده های خلاقانۀ افراد حرفه ای، به شما کمک می کند که بتوانید به نیاز خود دست پیدا کنید و در هزینه های مصرفی خود صرفه جویی نمائید. اجرای تخصصی شستشوی نمای ساختمان، موجب کاهش هزینه و همچنین اجرای کار با کیفیت بالا می شود.

همانطور که می دانید انجام نماشویی نیاز به در نظر داشتن نکات ایمنی در حین اجرای عملیات دارد. به همین دلیل از ابزارآلاتی استفاده می شود که بیشترین امنیت را برای فرد در بر داشته باشد. در ضمن هزین و مدت زمان اجرای پروژۀ شستشوی نمای ساختمان نیز ارتباط مستقیم با روش اجرای کار دارد. در نتیجه پیش از اجرای کارهای خدماتی نمای ساختمان، تمام این موارد مورد بررسی قرار گرفته می شود.

اجرای شستشوی نمای ساختمان با طناب یکی از روش های رایج برای این کار می باشد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. برای تأمین امنیت این روش، باید قسمت ابتدایی طناب ها را به مکان های مطمئن و مستحکم بر روی پشت بام نصب شود، که مقاومت لازم را برای نگهداری یک شخص را داشته باشد. البته پایه های موتور، گیره گاور نر آسانسور، بخشی از ستون های ساختمان و ... بخشی از قسمت هایی که بر روی پشت بام وجود دارد و از استحکام بالایی برخوردار می باشند. بنابراین فرد می تواند طناب خود را به این قسمت ها متصل نماید و ایمنی خود را تأمین نماید.

با تأمین زیرساخت ایمنی لازم برای اجرای فعالیت کار در ارتفاع، با اطمینان می توان خدمات نظافتی و شستشوی نماهای ساختمان را انجام داد و این کار تنها از توانایی افراد متخصص و با تجربه برخواهد آمد.

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با هزینۀ اجرای شستشوی نمای ساختمان وجود دارد، این است که به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. در نتیجه پیش از اجرای این پروژه، جنس نمای ساختمان، نوع مواد شوینده، میزان کثیفی و آلودگی نمای ساختمان و شیوۀ اجرای کار مشخص می شود. در نتیجه بر اساس آنها می توان هزینۀ کامل انجام شستشوی نمای ساختمان در نظر گرفته می شود.

گروه نما روز به عنوان یکی از واحدهای فعال در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی در تهران فعالیت حرفه ای انجام می دهد.

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()