نماشویی از جمله خدمات نظافتی است که اختصاص به شستشوی نمای ساختمان های مختلف دارد. خدمات نماشویی متناسب با نوع ساختمان و نما نسبت به یکدیگر متفاوت می باشد. لذا برای انجام نماشویی نیاز به ابزارآلات متفاوت و اختصاصی می باشد. همانطور که می دانید نمای ساختمان های بزرگ نیز همانند ساختمان های کوچک در برابر شرایط نامناسب جوی، دچار کثیفی می شود و لذا نیاز به شستشو و تمیز کردن دارد. با توجه به اینکه ابعاد ساختمان ها و برج ها بسیار بزرگ می باشد، در نتیجه تمیز کردن آنها نیاز به دقت و توجه دارد و در عین حال نیاز به وسایل مخصوص دارد و افراد عادی نمی توانند این کار را انجام دهند و باید از تخصص افرادی که توانایی و به تجهیزات پیشرفته و اختصاصی لازم مجهز دارند، استفاده نمود.

اجرای نماشویی با طناب

همانطور که در ابتدای مقاله بیان نمودیم، کار نماشویی نیاز به تخصص دارد و از شیوه های مختلفی برای اجرای این کار استفاده می کنند. البته توجه به نکات زیر پیش از انجام نماشویی ساختمان، ضرورت دارد:

  • تخمین مدت زمان انجام نماشویی
  • بررسی ایمنی ساختمان و شیوۀ اجرای نماشویی
  • بررسی روش های اجرای نماشویی و رعایت نکات ایمنی
  • انتخاب مناسب ترین روش نماشویی متناسب با نوع نمای ساختمان
  • استفاده از مواد با کیفیتی چون مواد نانو در نظافت نماشویی ساختمان

اجرای نماشویی با طناب از رایج ترین روش های این کار است که در کنار روش های مختلفی چون داربست، کلایمر و انواع بالابر صورت می گیرد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با این روش وجود دارد، مسئله امنیت شخص می باشد که البته افراد حرفه ای و توانمند می توانند از عهدۀ چنین کاری برآیند. در ضمن این روش از اجرای نماشویی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. در واقع سطح دسترسی فرد نسبت به روش های دیگر بیشتر می باشد که روش های دیگر انجام نماشویی ساختمان، از امنیت بیشتری برخوردار می باشند.

باید توجه نمود که پیش از ارائه خدمات نماشویی ساختمان، نیاز است که تکنسین این کار باید تمام کارهای زیرساخت، ایمنی و ابزارآلات مورد نیاز کار خود را متناسب با جنس نمای ساختمان تهیه نماید. در نتیجه بدین وسیله می تواند سرعت بیشتری بر روی فعالیت خود داشته باشد و اجرای نماشویی خود را با کیفیت بالا انجام دهد. برای انجام نماشویی راپل نیاز است که طناب بر روی پشت بام بر روی قسمت های از پیش تعبیه شده نصب گردد که از استحکام بالایی برخوردار باشند و سپس طناب ها را بر روی آنها نصب می کنند. در واقع قسمت هایی که متعلق به قطعات فولادی آسانسور، پایه های هواساز تعبیه شده بر روی پشت بام، ستون ساختمان و دیگر نقاط بخش های مستحکمی دارند که امکان نصب طناب راپل را میسر می سازد.برای اجرای شستشوی نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ اجرای نماشویی ساختمان

هزینۀ نماشویی ساختمان به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. تعداد طبقات ساختمان، ابعاد ساختمان، نوع نمای ساختمان، سطح آلودگی نما و سطح امنیت ساختمان از مهمترین پارامترهایی است که هنگام تخمین قیمت اجرای نماشویی ساختمان در نظر گرفته می شوند.

در اجرای نماشویی با طناب، اگر تمام زیرساخت ها به درستی انجام شود، تنها مسئله ای که ممکن است وجود داشته باشد، داشتن پیشانی های ساختمانی است که سطح دسترسی نماشور را دشوار می سازد. البته در این صورت می توانند از روش های دیگر اجرای نماشویی چون نماشویی با داربست، بالابر و یا کلایمر استفاده کنند. در نتیجه با بررسی کارشناس متخصص، نوع روش اجرایی این کار در نظر گرفته می شود. باید توجه داشته باشید که از مهارت افراد با تجربه در زمینۀ نماشویی استفاده نمائید، تا مشکلاتی برای شما در پی نداشته باشد.

گروه نما روز به عنوان یکی از کارگروه های متخصص در حوزۀ ارائه خدمات نماشویی انواع ساختمان در تهران فعالیت می کند.

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()