فروش اقساطی ایران خودرو چگونه است؟

شرایط کلی که برای فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد برای تمامی خودرو ها یکسان است. صرف نظر از این که شما چه خودرویی را انتخاب کرده ‌اید حدود ۵۵ درصد از قیمت کل خودرو را باید به عنوان پیش پرداخت به شرکت پرداخت کنید. البته میزان پیش پرداخت می تواند توسط نمایندگی های مختلفی متفاوت باشد. بعد از آن شرکت با شما قرارداد می بندد و خودروی شما را تحویل می دهد. بعد از تحویل خودرو پرداخت اقساط شروع می شود. به این نکته توجه کنید که قبل از تحویل خودرو هیچ مبلغی از خریداران گرفته نمی شود. اقساط در ۲۴ ماه یا حداکثر ۳۶ ماه تقسیم بندی می شود. مبلغ این اقساط توسط شرکت تعیین می شود و با توجه به گردش حساب و درآمد شخص خریدار ممکن است متفاوت باشد و زمان بندی آن تغییر کند. یکی از اولین خودرو های بومی که کاملا توسط شرکت ایران خودرو ساخته شده است سمند می باشد .با توجه به جا دار بودن این خودرو و مصرف سوخت کم آن یک خودروی اقتصادی به حساب می آید. از این رو بسیاری از خانواده های ایرانی مشتاق خرید این خودرو هستند. برای همین شرکت ایران خودرو سمند را به لیست  فروش اقساطی شرکت ایران خودرو  اضافه کرده است. این خودرو بسیار جا دار است و سرعت حداکثر آن ۱۸۰کیلو متر بر ساعت است که کمتر از ۱۴ ثانیه می تواند از سرعت صفر به صد کیلومتر برسد. یکی دیگر از خودرو هایی که در فروش اقساطی ایران خودرو قرار دارد پژو ۴۰۵ است. از مزایای این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد. خودروی ۴۰۵ ابتدا توسط کشور فرانسه و کمپانی پژو ساخته شد. اما بعد ها کشور ما مونتاژ قطعات سمند را در  ایران خودرو کلید زد و با استقبال بی نظیری مواجه شد.

سایر اطلاعات در مورد فروش اقساطی ایران خودرو:

 سیستم فرمان هیدرولیک، آینه ‌های جانبی برقی، فضای جا دار مناسب و ظاهری ساده و زیبا باعث شده که ۴۰۵ از زمان ساخت تا به حال جزء اتومبیل ‌هایی باشد که بین مشتریان حائز اهمیت است. برای همین شرکت ایران خودرو آن را به لیست فروش اقساطی خود اضافه کرد. به این نکته توجه کنید که در مدل دوگانه سوز پژو ۴۰۵ فضای صندوق عقب با محفظه پارس اشغال شده و جای کمی برای کار های دیگر باقی مانده است. در لیست فروش اقساطی ایران خودرو دنا و دنا پلاس نیز مشاهده می ‌شود. دنا و دنا پلاس از جمله خودرو هایی هستند که نسبت به هم رده های خود در صدر قرار گرفته اند. فضای داخلی و بیرونی بسیار مناسب و زیبایی دارند اما هزینه آن ها نسبت به سایر اتومبیل ها بیشتر است. از این رو ایران خودرو با فروش اقساطی این مشکل را حل کرده است.  برای اطلاع از خرید و فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

به این صورت که اگر پول شما کمتر از پول لازم برای خرید خودروی دنا باشد، می توانید با قسطی کردن کل مبلغ یک خودروی دنا داشته باشید. از مزایای فروش اقساطی ایران خودرو این می باشد که شما تا قبل از تحویل خودرو هیچ گونه مبلغی را پرداخت نمی کنید. همچنین اگر در طی پرداخت اقساط پشیمان شوید می توانید خودروی مورد نظر را تعویض کنید و خودروی دیگری را سفارش دهید. هنگامی که شما پیش پرداخت را پرداخت می کنید، سند خودرو به نام شما زده می ‌شود و تنها سه دانگ آن در گرو شرکت است که بعد از پایان اقساط آن را نیز دریافت می کنید و از این نظر آسوده خاطر هستید. علاوه بر خودرو های نام برده شده، خودرو های بسیار دیگری نیز در لیست فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارند که شما با توجه به نیاز و سلیقه خود باید خودرو را انتخاب کنید. شرایط هر کدام از این خودرو ها با یکدیگر متفاوت می باشد و به همین دلیل با توجه به شرایط مالی خود می توانید نوع مناسبی از آن ها را خریداری کنید.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()