فروش خودروی پژو 405 اقساطی:

خودروی ۴۰۵ که توسط شرکت ایران خودرو به صورت اقساطی و با عنوان خودرو 405 اقساطی به فروش می رسد دارای ویژگی هایی است که باعث شده فروش 405 اقساطی  با وجود قدیمی بودن این خودرو بالا باشد و به همین دلیل هنوز هم در بین خودرو های تولیدی ایران خودرو جزء پر فروش ترین خودرو ها محسوب می شود. خودروی 405 اقساطی ابتدا در کشور فرانسه طراحی و تولید شد و به کشور های زیادی از جمله ایران راه پیدا کرد. به دلیل فروش بالای این خودرو در ابتدای ورود به ایران، شرکت ایران خودرو طبق قرارداد هایی وظیفه مونتاژ قطعات این ماشین را به عهده گرفت و این خودرو تبدیل به خودرویی گشت که محصول مشترک بود. تقریبا تا سال ۱۳۸۷ قطعات از کشور فرانسه وارد و توسط ایران خودرو مونتاژ می شد ولی متاسفانه این روند ادامه پیدا نکرد و این دو کشور بنابر تحریم های وارده بر ایران، مجبور به فسخ قرارداد های خود شدند. با این وجود شرکت ایران خودرو دست از تولید خودرو های ۴۰۵ خود نکشید و به تولیدات خود در راستای تولید این خودرو ادامه داد تا جایی که امروزه قطعات را از کشور چین وارد و خود به مونتاژ آن ها می پرداخت.

این قطعات به هیچ وجه مطابق قطعات فرانسوی نبوده و دارای کیفیت بسیار پایینی هستند. متریال به کار برده شده در بدنه و قسمت داخلی خودروی ۴۰۵ بسیار بی کیفیت بوده و فاقد هیچ گونه استحکامی است. می توان گفت با وجود بی کیفیت بودن قطعات این خودرو خصوصا در سال های اخیر، مردم باز هم به خرید خودرو های 405 اقساطی به صورت نقدی و یا خرید خودرو های 405 اقساطی می پردازند. زیرا در بین خودرو های میان رده دارای قیمت مطلوب تری بوده است. به دلیل خرید و تقاضای بالای مردم، شرکت ایران خودرو، این خودرو را به صورت اقساطی و با شرایطی به فروش می رساند تا ضمن بالا رفتن فروش خود اقشار مختلف مردم بتوانند آن را خریداری نمایند.

ویژگی های خودروی 405 اقساطی:

خودروی ۴۰۵ اقساطی دارای طراحی بدنه بسیار ساده ای می باشد به گونه ای که آن را جزء خودرو های لوکس در نظر نخواهند گرفت. به همین دلیل افرادی که به خرید خودروی 405 اقساطی می پردازند اکثرا رده سنی بالایی دارند. زیرا این خودرو در طراحی بسیار ساده، و بدون مدل بدنه ساخته شده است. چراغ های به کار رفته شده در نهایت سادگی به کار برده شده اند و دارای مدل خاصی نخواهند بود. با وجود این می توان خودروی پژو 405 اقساطی را جزء خودرو هایی در نظر گرفت که به دلیل فضای بزرگ داخلی کاملا مناسب خانواده هستند. ضمن این که به دلیل مصرف سوخت بسیار پایینی که نسبت به خودرو های میان رده دیگر دارند برای مسافرت کاملا مناسب هستند.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

این خودرو دارای سرعت متوسطی بوده و همچنین شتاب به کار برده شده در آن از صفر تا ۱۰۰ بالاتر از ۱۰ ثانیه می باشد که نسبت به خودرو های موجود عدد بالایی نیست. ولی باید گفت به دلیل بدنه تقریبا سنگین این خودرو می توان تا حدودی با آن امنیت را تجربه نمود. طراحی داخلی این خودرو همان گونه که گفته شد بسیار ساده بوده و چشم نواز نیست. خصوصا در مقایسه خودرو های جدید با این خودرو سادگی آن بیشتر به چشم خواهد خورد. کنسول و قسمت داشبورد که در این خودرو به کار برده شده است کاملا بدون هیچگونه مدلی است و در نهایت سادگی به کار برده شده اند. متاسفانه همان طور که گفته شد کیفیت قطعات چینی بسیار پایین بوده و قطعات داخلی این خودرو دارای کیفیت مطلوبی نیستند. با وجود این معایب نام برده شده، در بین خودرو های دیگر، خودروی ۴۰۵ می تواند برای برخی از افراد مناسب استفاده باشد. به خصوص این که این خودرو در شرایط گرانی بنزین می تواند مصرف پایینی داشته و بسیار به صرفه باشد.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()