ورق استیل به عنوان یکی از پرکاربردترین متریالی است که در ساخت انواع محصولات فلزی مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید و فروش ورق استیل با گرید و ضخامت های متفاوتی صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با نوع کالای نهایی دارد. ورق های استیل به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختار که دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شود. داشتن سطوح صاف و صیقلی و درخشندگی بالا از جمله ویژگی های ظاهری این نوع ورق فولادی محسوب می شود. از ویژگی های ساختاری آن نیز می توان به مقاومت بالای آن در برای خوردگی و زنگ زدگی اشاره نمود. این نوع ورق نسبت به دمای بالا، مستحکم می باشد و در صنایع مختلف به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود. ورق استنلس استیل به عنوان فولاد ضد زنگ شناخته می شود که از آلیاژهای فولادی چون آهن، کروم، نیکل و غیره تشکیل شده است. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با تولید ورق های استیل وجود دارد، میزان درصد هر کدام از آلیاژ فولادی به کار رفته در در ساخت این فولاد، گریدهای متفاوتی از این محصول تولید می شود که دارای یک سری ویژگی های خاصی می باشند.برای خرید ورق استیل به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع ورق استیل

امروزه شاهد فروش انواع ورق استیل در گریدهای مختلفی چون گریدهای سری 300، 200، 400 و غیره می باشیم. بنابراین متناسب با نوع کالاهای استیلی که قرار است، تولید شود، نوع گرید ورق های استیل را در نظر می گیرند. در واقع ماهیت ورق استیل گرید 304 غیر مغناطیسی می باشد و به عنوان پرمصرف ترین نوع ورق استیل در بازار شناخته می شود. معمولاً کاربرد ورق های استیل غیر مغناطیسی برای مواردی است که کالا باید نسبت به آب مقاومت بالایی داشته باشد و خاصیت عدم زنگ زدگی داشته باشد.

بیشترین کاربرد ورق های استیل برای ساخت انواع لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه، ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات پزشکی، ساخت تجهیزات صنایع مواد غذایی و دارویی، ساخت انواع نرده های ساختمان، ساخت پیچ و واشر و .... می باشد. در واقع استفاده از مزایای این نوع ورق های فولادی، موجب کاهش هزینه های مصرفی در پروژه های مختلف شده است.

ورق استیل گرید 201 نیز به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، برای ساخت کالاهایی که در فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، استفاده می شود. در واقع ماهیت این نوع گرید ورق های استیل نسبت به رطوبت مقاومت بالایی ندارند و در ساخت لوازم دکوراتیو منزل، نرده، پله، حفاظ و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود.برای اطلاع از قیمت ورق استیل مات به سایت مراجعه کنید. 

هزاران سال است که از زمان پیدایش چنین آلیاژ مفید و پرکاربرد می گذرد و همواره از مزایای آن در ساخت وسایل مختلف بهره می گیرند. علاوه بر آنکه با افزودن و کاهش درصدهای متریال تشکیل دهندۀ این دستگاه، می توانند ورق های استیل با خواص تازه تولید نمایند، که این مسئله بسیار شگفت انگیز است. لازم به ذکر است که ورق های استیل استنلس به دلیل ماهیت عدم خوردگی و اکسید شدن، بر روی طعم غذاهای تولید شده بی تأثیر می باشد. در واقع هدف از به کارگیری ورق های استنلس استیل در ساخت تجهیزات آشپزخانه، عدم برهم زدگی طعم غذاهای مختلف می باشد.

قیمت ورق استیل به پارامترهای متعددی چون ضخامت، ابعاد و گرید استیل بستگی دارد. در نتیجه برای آگاهی از لیست قیمت انواع ورق استیل، می توانید با مرکز فروش الف استیل تماس حاصل فرمائید. پیش از خرید ورق های استیل، باید توجه داشته باشید که به شرکت های معتبر مراجعه نمائید و از افراد خبره برای تهیۀ ورق های فولادی استفاده نمائید.

شرکت الف استیل به عنوان یکی از عرضه کنندگان مستقیم انواع ورق استیل در تهران و شهرستان ها می باشد. برای آگاهی از موجودیت گرید ورق استیل مورد نظر خود، می توانید با مرکز فروش تماس بگیرید.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()