نظم، زیبایی و جذابیت ساختمان ها از مهمترین مواردی است، که در آرامش خاطر افراد تاثیر زیادی دارد، و  همیشه توجه به چیدمان صحیح و زیبایی فضای داخلی ساختمان ها اهمیت بسیار بالایی داشته است،و امروزه به یک صنعت خدماتی تحت عنوان دکوراسیون داخلی معروف شده، که در آن به صورت کاملا مهندسی و اصولی به تمامی زوایای طراحی پرداخته می شود. در طراحی دکوراسیون داخلی به تمامی جزئیات طراحی مانند محل قرار گیری پنجره ها، تعداد لامپ ها، طراحی پرده ها، مجسمه ها، لوازم دکوراتیو و غیره به صورت ویژه و  حرفه ای پرداخته می شود، تا با قرار دادن تمامی اجزاء در کنار یکدیگر یک محیط بسیار حرفه ای و مورد پسند مشتریان را بتوانند طراحی کنند. دکوراتورها اطلاعات بسیار زیادی در رابطه با نقاشی، شناخت پارچه ها، سبک شناسی، تناسب و هماهنگی رنگ ها، مجسمه سازی، طراحی مبلمان، نور پردازی و غیره دارند، که با تکیه بر آن ها و استفاده از ذوق و خلاقیت خود می توانند بهترین ایده ها و نقشه ها را در خصوص دکوراسیون داخلی منزل کوچک ارائه می دهند.  دکوراسیون داخلی آخرین مرحله از بازسازی یا ساخت و ساز ساختمان ها می باشد، که در آن دکوراتور ها با توجه به نوع فضای در اختیار و سلیقه مشتریان کار دکور ساختمان را آغاز می کنند، و در این مرحله است که با یک طراحی و چیدمان صحیح هنر معماران، مهندسین و طراحان را به بهترین شکل ممکن به نمایش می گذارند. قیمت اجرای دکوراسیون داخلی برای ساختمان های مختلف باتوجه به وسعت ساختمان، نوع متریال مصرفی، زمان طراحی و دکور و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، البته این امکان برای مشتریان وجود دارد، تا با توجه به بوجه شخصی آن ها کار دکوراسیون داخلی ساختمان را انجام دهند، در این صورت دکوراتورها با توجه به بوجه مشتریان، پلان های طراحی خود را ارائه می دهند.

هدف اجرای دکوراسیون داخلی

هدف اجرای دکوراسیون داخلی در ساختمان های مختلف متفاوت می باشد، و در شمار مهمترین موارد تاثیر گذاری در چگونگی طراحی و پیاده سازی دکوراسیون ساختمان می باشد. دکوراتورها موارد بسیار زیادی را در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون باید مورد نظر قرار دهند، برای مثال برای طراحی دکوراسیون داخلی مرکز خرید با فروشگاه های بزرگ معمولا تقسیم بندی فضا و قفسه ها را باید به شکلی انجام داد، که علاوه بر سهولت تردد در فروشگاه باید نظم و چیدمان قفسه ها به شکلی باشد، که به راحتی بتوان محصولات مورد نیاز خود را پیدا کرد، همچنین نوع طراحی و دکوراسیون باید طوری باشد، که توجه مشتریان را به خود جلب نماید، و  در افزایش درصد فروش مراکز تجاری بسیار موثر باشد.برای طراحی دکوراسیون اداری به سایت مراجعه کنید. 

سبک های طراحی در دکوراسیون داخلی

سبک های طراحی در دکوراسیون داخلی ساختمان ها بسیار مهم و تاثیر گذار هستند، و معمولا با توجه به فضای ساختمان، بوجه پروژه و سلیقه ی مشتریان نمونه ای از آن ها استفاده می شود. سبک های مدرن، کلاسیک، مینیمال، سنتی، هندی، مصری، مراکشی، اروپایی، اسلامی و غیره از جمله روش های طراحی مطرح و شناسنامه دار در دنیا می باشند، که دکوراتورها از آن ها به صورت انحصاری و یا با تلفیق نظرات و ایده های جدید استفاده می کند، تا فضای ساختمان را کاربردی تر، زیبا تر و به صورت کاملا هدفمند طراحی نمایند. قیمت اجرای خدمات دکوراسیون داخلی در ساختمان های مختلف با توجه به نوع سبک انتخابی تغییر می کند، برای مثال دکوراسیون داخلی مدرن یک نوع سبک طراحی بسیار مقرون به صرفه و جذاب می باشد، که طرفداران بسیار زیادی دارد.

اجرای دکوراسیون داخلی ارزان

گروه معماری و مهندسی هیرادانا از تخصصی ترین شرکت های اجرای دکوراسیون داخلی ارزان و باکیفیت می باشد، که سالهاست با ارائه بهترین طرح های اجرایی برای دکور ساختمان های مختلف توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید، برای مشاهده بخشی از نمونه کارهای این مرکز مجرب می توان به سایت هیرادانا مراجعه کرد و از وضعیت پروژه های اجرایی آن اطلاعات کافی را کسب نمود.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()