تعریف صندوق فروشگاهی پوزبانک:

با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های بسیار زیادی در زندگی و مشاغل مختلف وارد شدند که یکی از این دستگاه ها صندوق فروشگاهی پوزبانک است. این دستگاه در کنار دستگاهی به نام کارت خوان از پر کاربرد ترین دستگاه های استفاده شده در فروشگاه های بزرگ و کوچک می باشد. هر دو دستگاه نامبرده پس از ساخته شدن کارت های بانکی و به همراه بردن کارت به جای پول ساخته شده و در اکثر نقاط دنیا فراگیر شده است. دستگاه پوز بانک یا دستگاه کارت خوان باعث شدند در فروشگاه های بزرگ و کوچک که میزان ارباب رجوع بسیار زیاد می باشد کار آسان تر شده و فروشنده های این مراکز بتوانند با سرعت بیشتری به فروش بپردازند. صندوق فروشگاهی پوزبانک به صورت pos نیز نمایش داده خواهند شد که خود مخفف کلمه Point of sale می باشد. صندوق فروشگاهی پوزبانک از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده است و باعث می‌ شود یک دستگاه در عین پیشرفته بودن بتواند نیاز های ساده روزمره در یک فروشگاه را به صورت کامل رفع و رجوع کند. برای خرید صندوق فروشگاهی پوزبانک به سایت مراجعه کنید. 

این دستگاه ها شامل مانیتور، کیس، کیبورد و موس می باشد که البته باید گفت مانیتور ها می توانند به صورت لمسی و غیر لمسی باشند و در صورت غیر لمسی بودن، کیبورد مورد نیاز است و مانیتور هایی که در فروشگاه ها به صورت لمسی هستند هیچ احتیاجی به کیبورد نخواهند داشت. این سیستم پیشرفته می تواند جوابگوی نیازهای بزرگ و کوچک یک فروشگاه باشد که البته برای این امر دستگاه های بسیار زیاد دیگری نیز مورد نیاز می باشد که از آن ها می ‌توان به لیبل پرینتر، بارکد خوان، ترازوی فروشگاهی، باسکول، اسکنر، کامپیوتر، دستگاه پوز و موارد دیگر اشاره نمود. هر کدام از دستگاه هایی که گفته شد می ‌توانند در صورت پیشرفته بودن به دستگاه دیگری متصل شده و شبکه ارتباطی تشکیل دهند که این شبکه ارتباطی باعث بهتر فعالیت کردن این دستگاه ها و همچنین افزایش سرعت در محاسبه کردن قیمت و دادن اطلاعاتی مانند جنس، تعداد کالای باقی مانده و فروخته شده و... می شود.

مزایای استفاده از دستگاه صندوق فروشگاهی پوزبانک:

دستگاه صندوق فروشگاهی پوز بانک دارای مزایای بسیار زیادی است. این دستگاه می تواند اطلاعات مربوط به خرید و فروش کالا و سایر اطلاعات مربوط به هر محصول را در فروشگاه های کوچک و بزرگی ثبت کرده و آن ها را محاسبه کند. این دستگاه در هر فروشگاهی دارای اطلاعات مربوط به محصولات فروشگاه مورد نظر بوده و می تواند طبق آن ها به انجام محاسبات بپردازد و به طور کلی باید گفت دستگاه صندوق فروشگاهی پوزبانک مانند یک حسابدار حاذق عمل کرده و بدون ایجاد هیچ گونه خطایی به حساب و کتاب مربوط به یک فروشگاه خواهد پرداخت. به همین علت است که فروش این دستگاه در سراسر دنیا انجام شده و تقریباً همه فروشگاه ها به این گونه سیستم ها مجهز می باشند. به همین علت می ‌توان گفت یکی از مزایای استفاده از این دستگاه کاهش خطای انسانی و افزایش دقت است. برای اطلاع از قیمت صندوق فروشگاهی به سایت مراجعه کنید. 

دستگاه های صندوق فروشگاهی پوزبانک قادر هستند علاوه بر محاسبات و دقتی که در انجام آن ها دارند اطلاعات مربوط به هر کالا را ثبت کرده و همچنین قادر هستند فیش و فاکتور مربوط به فروش یک محصول را چاپ کند. این دستگاه با امکان محاسبه بسیار سریع خود می تواند مشتریان یک فروشگاه را به سرعت راه اندازی کرده و از ایجاد شلوغی و ازدحام در فروشگاه ها جلوگیری نماید. علاوه بر این ها دستگاه های خاصی مانند بارکد خوان و اسکنر به این دستگاه متصل شده و می توانند اطلاعات یک محصول را به سرعت روی نمایشگر خود نمایان کنند. این دستگاه ها دارای انواع گوناگونی بر حسب برند می باشند و می توان آن ها را از مراکز و نمایندگی های معتبر مربوطه در سراسر کشور تهیه نمود.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()