ویدئو پروژکتور  جزء یکی از دستگاه های پرفروش در صنعت آموزش می باشد. در واقع کاربرد عمدۀ این دستگاه در محیط های آموزشی و همچنین سالن های همایش می باشد که به منظور نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ، از آن ها استفاده می کنند. در حال حاضر انواع ویدئو پروژکتور پیشرفته و مدرن در سطح جهان عرضه می شوند که به فناوری روز مجهز می باشند و ساده تر از مدل های قدیمی، مورد استفاده قرار گرفته می شود. از مهم ترین قسمت های این دستگاه، می توان به لنز LED LAMP، لامپ LED و باتری قدرتمند آن اشاره نمود. در واقع مدل های نسل جدید ویدئو پروژکتور امکان زوم تصاویر را به واسطۀ لنز قوی میسر می سازد و دارای طول عمر بالا در حالت ECO می باشد. با این تفاسیر قادر خواهید بود که با قیمت ارزان و کیفیت عالی این دستگاه را خریداری نمائید که بتوانید در امور آموزش و همچنین سرگرمی از آن استفاده نمائید. در نتیجه از مزایای دستگاه های پیشرفته برای ارتقاء سطح کیفیت آموزش مؤسسه های آموزشی استفاده نمائید. امروزه اکثر محیط های آموزشی مجهز به دستگاه دیتا پروژکتور هستند چون تحقیقات نشان داده که آموزش بصری بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت و به همین جهت اساتید مختلف می توانند از مزایای این دستگاه در جهت آموزش تصویری استفاده کنند. علاوه بر این موارد، از این دستگاه برای ایجاد سینمای خانگی در محیط منزل نیز مرود استفاده قرار گرفته می شود. برای اطلاع از  فروش ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید. 

خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی

امروزه اکثر مدل های مختلف دیتا پروژکتور به سیستم عامل اندروید مجهز می باشند که نسل جدید و کاربردی سیستم عامل های پیشرفته و مدرن محسوب می شود. محیط کاربری این سیستم عامل بسیار ساده می باشد و تمام افراد می توانند به راحتی تنظیمات مختلف این دستگاه را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی به دلیل برخورداری از قابلیت های پیشرفته ای که دارد، کار کردن با این دستگاه را ساده تر کرده است. به این ترتیب می توانید از قابلیت های دستگاه در جهت نمایش فایل های تصویری، فیلم و همچنین بازی دسته جمعی استفاده نمائید. در واقع خیلی از افراد، خرید این دستگاه را به عنوان تلویزیون سیار انجام می دهند که بتوانند در محیط های مختلف از مزایای این دستگاه استفاده شود. در واقع برخی از افراد برای دورهمی ها و یا ایجاد سینمای خانگی، مینی ویدئو پرژکتور را خریداری می کنند که علاوه بر تلویزیون، صفحۀ پرده نمایشگر این دستگاه نیز استفاده گردد و افرادی که علاقه مند به بازهای پلی استیشن هستند، می توانند به دستگاه های مدیا پلیر و یا ایکس باکس متصل نمایند. برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید. 

تفاوت قابل توجهی که میان انواع ویدئو پروژکتور مشاهده می شود، مربوط به مشخصات ابعاد و وزن، مشخصات لنز، لامپ، تصویر و نمایشگر و پورت های اتصالی آنها می باشد. در نتیجه هنگام خرید این دستگاه، باید نسبت به مشخصات فنی آنها توجه بسزایی داشته باشید. تا بدین وسیله بتوانید مناسب ترین دستگاه را با کیفیت بالا خریداری نمائید که قابلیت پشتیبانی فضای اتاق را داشته باشد.

پورت خروجی S-Video، پورت های HDMI، آدیو، VGA، پورت USB، قابلیت وای فای و ورودی میکروفن و بلندگو از جمله اتصالاتی است که نسل جدید ویدئو پروزکتور، آنها را پشتیبانی می کند و امکان اتصال سیمی و همچنین بدون کابل را برای این دستگاه فراهم می سازد. در نتیجه اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، می توانید متناسب با نوع منبع اتصالی، پیشرفته ترین ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمائید.

برای خرید انواع ویدئو پروژکتور قابل حمل و سبک، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مراجعه نمائید که مجهز به جدیدترین قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری می باشند.

 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 284
نمایش همه
علاقه مندی ها ()