ویدئو پروژکتور یکی از پرکاربردترین ابزارآلاتی است که در راستای امور آموزشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید و فروش ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته در جهان رونق پیدا کرده است. چرا که از نظر شکل ظاهری و مشخصات فنی، نسبت به نسخه های قدیمی ارتقاء پیدا کرده است. علاوه بر آنکه قیمت ویدئو پروژکتور کاهش یافته است. همانطور که آگاه هستید، کاربرد اصلی این دستگاه، برای بزرگ نمائی تصاویر می باشد. بنابراین محیط های آموزشی برای اینکه بتوانند اساتید دانشگاهی و آموزگاران فایل های تصویری که با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری آماده سازی نموده اند را به دانش آموزان و دانشجویان نمایش دهند، می توانند با استفاده از ویدئو پروژکتور در ابعاد بزرگ، این کار را انجام دهند. در واقع ساختار دستگاه ویدئو پروژکتور به نحوی است که با استفاده از لنز و لامپی که در ساختار فنی آن تعبیه شده است، امکان بزرگ نمائی داده های پردازش شده را به واسطه عدسی میسر می سازد و سپس از طریق نوری که از لامپ LED  ساطع می شود، در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایشگر نشان می دهد.

خرید پیشرفته ترین ویدئو پروژکتور

با توجه به اینکه هر چه زمان می گذرد، در پی آن نیز دانش بشری ارتقاء پیدا می کند. در نتیجه ابزارآلات و دستگاه های پیشرفته ای را می سازد. تولید نسخه های جدید ویدئو پروژکتور نیز جزء یکی از این گزینه ها می باشد. این دستگاه ها برخلاف تصور گذشته از نظر شکل ظاهری و مشخصات فنی ارتقاء پیدا کرده اند و نحوه استفاده از آنها ساده تر از گذشته شده است. بدین ترتیب خرید و فروش پیشرفته ترین ویدئو پروژکتور طرفداران زیادی پیدا کرده است. جدید ترین نسخه های ویدئو پروژکتور از نظر ابعاد بسیار کوچک تر و سبک تر شده اند. در نتیجه جابجایی و حمل و نقل آنها نسبت به گذشته راحت تر شده است. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به سینمای خانگی در منزل، به هنگام دورهمی ها هستند، می توانند از مزایای این دستگاه استفاده کنند. علاوه بر آنکه امکان بردن آن به مسافرت و میهمانی ها بیشتر خواهد بود.

نکته قابل توجهی که در رابطه با نسخه های جدید ویدئو پروژکتور مطرح می باشد، قابلیت هایی است که به این دستگاه ها اضافه شده است. استفاده از لامپ و لنزLED  با طول عمر بالا، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی، برخورداری از پورت ورودی اس ویدئو، پورت های دستگاه های دیجیتالی چونHDMI  و پورتVGA  علاوه بر آنها از پورت آدیو،USB نیز برخوردار هستند. بدین ترتیب می توان این دستگاه را به اکثر دستگاه های دیجیتالی و آنالوگ، با اتصال کابلی متصل نمود. قیمت ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید. 

امروزه خرید مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی، علاقه مندان زیادی پیدا کرده است چون از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند که دارای محیط کاربری ساده تری می باشد. بنابراین اکثر افراد این قابلیت را دارند که بتوانند منوی برنامه ها و همچنین تنظیمات روشنایی، وضوح تصویر و صدا را به راحتی انجام دهند. از دیگر قابلیت های ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار، می توان به امکان اتصال بدون کابل آنها اشاره نمود، که به واسطه قابلیت امواج Wifi صورت می پذیرد. در نتیجه به تمام دستگاه های دیجیتالی که به این قابلیت مجهز هستند، می تواند متصل شود. به این ترتیب فضای خلوت تری در پیرامون دستگاه ایجاد می شود.

هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید علاوه بر توجه به ویژگی های ظاهری، مشخصات فنی دستگاه را در نظر داشته باشید که بتواند پارامترهای شما را پشتیبانی کند. میزان رزولوشن و و وضوح تصویر، فاصله پرده نمایشگر از دستگاه، ابعاد تصویر و... از این موارد می باشند.

برای خرید آنلاین انواع ویدئو پروژکتور، می توانید از فروشگاه اینترنتی نیزا کالا  دیدن فرمائید .

 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()