بسته بندی یکی از مهم ترین عوامل بر فروش بیشتر محصولات می باشد. اگر کالای شما از بسته بندی مطلوبی برخوردار نباشد نباید انتظار داشته باشید فروش بالایی داشته باشد. بسته بندی اولین دید از محصول است حال اگر شما یک ماده غذایی یا بهداشتی را با بسته بندی نامناسب مشاهده کنید ترجیح می دهید بخرید و یا یک ماده غذایی با بسته بندی کاملا بهداشتی و غیر قابل نفوذ و زیبا؟ قطعا کالایی که بسته بندی بهتری دارد بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

برای بسته بندی ابزار آلاتی وجود دارد که هر یک می تواند موثر واقع شود. یکی از ابزار های بسته بندی  نایلون استرچ می باشد. نایلون استرچ نایلونی با خاصیت چسبندگی می باشد که دارای ضخامت کمی بوده و می توان با استفاده از آن به صورت دستی و یا با استفاده از ماشین های مخصوص بسته بندی را انجام داد. برای خرید نایلون استرچ به سایت مراجعه کنید. 

امروزه برای بسته بندی از ابزار های متفاوتی استفاده می شود که با خصوصیاتی که نایلون استرچ دارد می توان از آن به راحتی استفاده کرد. دوام این نایلون بسیار خوب بوده و می توان برای بسته بندی های مختلف از آن استفاده کرد. با استفاده از نایلون استرچ می توان محصولات را به صورت چندتایی بسته بندی کرد. بسته بندی با استفاده از آن به دلیل انعطاف پذیری خوبی که دارد بسیار مطمئن است همچنین محصولات به صورت منظم میتوانند در کنارهم قرار بگیرند. یکی دیگر از مزایای نایلون استرچ ، استفاده از آن برای انواع کالا ها است شما می توانید انواع لوازم و کارتن ها و لوله و سایر لوازم را با استفاده از این نایلون بسته بندی نمایید همچنین قیمت ارزان نایلون استرچ باعث شده افراد بسیاری از آن بهره ببرند.

انواع فیلم استرچ

فیلم های استرچ به دو نوع دستی و ماشینی تقسیم بندی می شوند.

نایلون استرچ در نوع دستی به روش قدیمی انجام می گیرد. در این روش سرعت کار بسته بندی کم بوده و می تواند برای بسته بندی های کم مورد استفاده قرار گیرد زیرا در صورت استفاده برای بسته بندی ها در تعداد بالا به نیری کار زیادی نیاز داریم.

بسته بندی با نایلون استرچ به صورت ماشینی باعث استفاده از نیروی کمتر و اقتصادی بودن فرایند بسته بندی می شود. 

در ساخت نایلون استرچ از مواد پلاستیکی بسیار محکمی استفاده می شود که این پلاستیک بسیار با دوام اجازه پاره شدن نایلون را نخواهد داد و در برابر عوامل گوناگون فرسایش زا مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان میدهد.برای اطلاع از قیمت نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

نایلون های استرچ دارای انواع مختلفی از نظر ضخامت و سایز می باشد بنابراین با توجه به اندازه ی محصول و نیاز شما می توان تعیین نمود که چه سایزی از این نایلون مناسب خواهد بود بدین منظور باید در هنگام خرید نایلون استرچ باید دقت داشته باشید و از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. مراکز فروش نایلون های استرچ قیمت های مختلف را برای محصولاتشان در نظر می گیرند. برخی از فروشندگان فروش مستقیم این نایلون را دارند که می توانند قیمت های مناسب تری را برای این محصول در نظر گیرند.

دریا پلاسیتک یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع نایلون استرچ در کشور است که از هر لحاظ چه از لحاظ قیمت و چه کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید و تا کنون نیز تمامی مشتریان دریا پلاستیک از خرید خود رضایت کاملی داشته اند.

شرکت دریا پلاستیک دارای کادری مجرب میباشد که امکان ارائه مشاوره و همچنین خرید انواع نایلون استرچ و همچنین دیگر محصولات موجود در این فروشگاه را با ارائه اطلاعات کامل فراهم آورده اند. برای خرید نایلون استرچ با کسب اطلاعات کامل تنها کافیست با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()