مویک ایر 2 از نسخه های پیشرفتۀ هلی شات کمپانی DJI کشور چین می باشد که در تاریخ 8 اردیبهشت 1399 از آن رونمایی شد و جزء نسخۀ پیشرفتۀ هلی شات مویک ایر محسوب می شود. این نوع پهباد همانند نسخۀ قبلی خود یعنی مویک ایر، شامل ابعاد کوچک و وزن سبک می باشد. این نسخه از هلی شات با توجه به ویژگی ابعادی بین کوادکوپتر مویک مینی و مویک ایر می باشد که هدایت آن را ساده تر نموده است. برای خرید مویک ایر 2 به سایت مراجعه کنید.

مشخصات فنی مویک ایر 2

هلی شات مویک ایر 2 شامل دوربین 48 مگا پیکسلی است که قابلیت فیلم برداری هوایی با رزولوشن 4K را با نرخ 60 فریم بر ثانیه امکان پذیر می سازد. البته برخی از افراد اذعان دارند که بر روی این نوع مویک، دوربین 12 مگا پیکسلی با قبلیت تصویربرداری 4K تعبیه شده است که نرخ 30 فریم بر ثانیه را ثبت می کند. در ضمن دوربین این ربات پرنده بر روی گیمبال و همچنین لرزشگیر سه محوره نصب شده است که بتواند تسلط بیشتری را برای اپراتور دستگاه بوجود آورد. از قابلیت های فناوری ربات پرنده مویک ایر 2 می توان به تکنولوژی Ocusync نسخۀ 2 اشاره نمود که باند فرکانسی 2.4 و 5.8 گیگا هرتز را پشتیبانی می کند.

برد مسافتی پهباد مویک ایر 2 به فاصلۀ 8 کیلومتری با رزولوشن 1080 p باز می گردد، که این ویژگی نسبت به نسخۀ قدیمی خود ارتقاء قابل توجهی نموده است. طراحی شکل ظاهری این نوع هلی شات همانند نسخه های پیشین خود، حالت تاشونده دارد. در واقع بازوها و ملخ هلی شات مویک ایر 2 جمع می شود و ابعاد کوچکتری پیدا می کند و این مسئله جابجایی و نگهداری آن را ساده تر می نماید. علاوه بر آنکه، این قابلیت تأثیر بسزایی بر روی عدم آسیب دیدگی ملخ و بدنۀ حساس مویک ایر دارد.برای اطلاع از فروش مویک به سایت مراجعه کنید. 

نرم افزار DJI fly نیز نرم افزاری است که کوادکوپتر مویک ایر 2 از آن پشتیبانی می کند و امکان تنظیم کردن قابلیت های دستگاه و همچنین هدایت مویک را ساده تر می نماید. در بخش زیرین این مویک، دارای یک ال ای دی و یا نورافکن می باشد که در فضای تاریک و کم نور، هدایت هلی شات را بسیار ساده می کند. بنابراین افرادی که در روشنایی اندک تمایل به تصویربرداری شبانه هستند، می توانند از مزایای Mavic Air 2 استفاده نمایند. استفاده از قابلیت های این دستگاه برای امور تصویربرداری هوایی بسیار متعدد مشاهده می شود و کمپانی های تبلیغاتی و سینمایی برای ارتقاء سطح کیفیت صحنه های تصویربرداری، از این دستگاه های هلی شات استفاده می کنند. فیلمبرداری هوایی، تصاویر هنری زیبایی را ثبت می کند که با استفاده از دوربین های فیلمبرداری ساده، غیر ممکن می باشد. از این رو برای خرید مویک ایر 2 می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمائید.

هنگام خرید هر نوع هلی شات، نیاز است که شما توجه ویژه ای نسبت به مشخصات فنی و ظاهری مویک ایر داشته باشید که بتواند نیاز شما در رابطه با تصویربرداری هوایی برآورده سازد. علاوه بر آن خرید لوازم جانبی مویک ایر 2 به همراه دستگاه هلی شات ضرورت دارد چون حین استفاده از دستگاه، حتماً به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد. بنابراین با خیال راحت تری می توانید هدایت پهباد را در منطقۀ قابل دسترس کنترل نمائید. بدین وسیله می توانید طول عمر استفاده از مویک ایر را افزایش دهید و بتوانید صحنه های فوق العاده ای را ثبت نمائید. تصویربرداری هوایی حداکثر 30 دقیقه ای از مهم ترین ویژگی های این پهباد محسوب می شود.

شرکت آموت به عنوان یکی از شرکت های معتبر در عرصۀ تأمین انواع پهباد در تهران فعالیت می کند و امکان فروش آنلاین مویک ایر 2 به همراه لوازم جانبی آن را برای علاقه مندان این دستگاه فراهم نموده است.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()