اکچویتور برقی از جمله قطعات کاربردی مکانیکی است که به منظور باز و بسته کردن شیر مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از سیتم اکچویتور برقی می توان جریان الکتریسیته را به گشتاور تبدیل می کند. در نتیجه با نصب این نوع اکچویتورها بر روی شیرهای دستی، به راحتی می توان به صورت الکترونیکی آنها را کنترل نمود. کاربرد اکچویتور برقی برای شیرهای دستی به منظور کنترل جریان دبی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نتیجه نصب شیرآلات برقی به میزان قابل توجهی، فرآیند صنعتی در حال جریان را تحت کنترل نگه می دارد. خرید اکچویتور برقی به منظور باز و بسته کردن خودکار و همچنین ایجاد مسیر جریان سیال به صورت درصدی صورت می گیرد. از این رو در اکثر فرآیندهای صنعتی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود. سیستم های تصفیه خانه، کارخانجات مواد غذایی، لبنیات، نیروگاه ها، پالایشگاه های نفت و پتروشیمی، سیستم های تهویۀ مطبوع، خطوط نقل و انتقال سیالات و ... نمونه از مواردی است که به منظور سهولت در به کارگیری از شیرآلات و همچنین نظارت بیشتر بر روی جریان دبی، از مزایای قطعات مکانیکی اکچویتور برقی بهره گرفته می شود.

خرید اکچویتور برقی ربع گرد

همانطور که می دانید در بازار انواع اکچویتور برقی با قابلیت های مختلف عرضه می شوند که به منظور افزایش کنترل و نظارت بر روی سیستم شیرآلات صنعتی طراحی شده اند. بنابراین متناسب با عملکرد سیستم ها، نوع عملگر و اکچویتور برقی انتخاب می شود. کاربرد اکچویتور برقی ربع گرد آیوما به شکل شیرهای پروانه ای و توپی می باشد که بر مبنای حرکت ربع گرد عمل می کند. این نوع عملگرها به یک End stop در داخل خود مجهز هستند که قابلیت دسترسی اکچویتور برقی را به نقاط حدی نهایی امکان پذیر می سازد. این نوع اکچویتورها به شکل پایه و یا norm ساخته شده اند که در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. موتور، چرخنده حلزونی، کنترل یونیت، فلکه های دستی اضطراری، اتالات الکتریکی و ... نمونه ای از موارد کاربرد عملگر برقی ربع گرد آیوما محسوب می شوند.

کنترل یونیت یکی از مهمترین قسمت های اکچویتور برقی آیوما به حساب می آید که با هدف تخمین موقعیت شیر، مشخص نمودن نقاط انتهایی و همچنین اندازه گیری میزان گشتاور مورد استفاده قرار گرفته می شوند. معمولاً عملگرهای برقی را بر اساس تعداد فاز انتخاب می کنند، که می توان به اکچویتور برقی تک فاز و اکچویتور برقی سه فاز اشاره نمود. علاوه بر موارد ذکر شده ، می توان به کاربرد آن در حفاظت دمایی موتورها در زمان ترموسوئیچ و ترمیستورهای ptc اشاره نمود. در نتیجه بدین وسیله به راحتی می توان واحد کنترل الکترونیکی را به واسطۀ فرستنده های مغناطیسی تحت نظارت دارد و بر روی میزان گشتاور اعمالی شیر کنترل نمود.برای اطلاع از قیمت عملگر برقی ربع گرد آیوما به سایت مراجعه کنید. 

خرید اکچویتور برقی با هدف افزایش کنترل الکترونیکی شیرآلات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود و عدم به کارگیری از آنها موجب کاهش بازدهی و توان گشتاور سیستم ورودی و خروجی شیرآلات صنعتی بر حسب دبی می گردد.

قیمت اکچویتور برقی

با توجه به تنوع بالای عملگرهای برقی، قیمت اکچویتور برقی به نوع، جنس و برند اکچویتور بستگی دارد. بنابراین به راحتی نمی توان بیان کرد که تمامی عملگرها به یک قیمت عرضه می شوند چون همانطور که گفته شد، کیفیت متریال تشکیل دهندۀ اکچویتور به همراه عملکرد آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. هنگام خرید اکچویتور  باید توجه داشته باشید که کدام یک از مدل های عملگر را خریداری می کنید که نقش کاربردی در سیستم کنترلی شیرآلات داشته باشد.

گروه صنعتی برگزیدگان به عنوان یکی از اولین شرکت های تولیدکننده و تأمین کنندۀ انواع اکچویتور برقی در تهران فعالیت خود را آغاز نمود.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()