تور طبیعت گردی جزء یکی از محبوب ترین لحظات به یادماندنی و تفریحاتی محسوب می شود که علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است. در واقع با استفاده از تور طبیعت گردی که طی یک روز و یا چند روز به صورت دسته جمعی انجام می شود، می توانید به بهترین نحو از اوقات فراغت خود، در کنار دوستان و عزیزان لذت ببرید. استفاده از تور لیدرهای متخصص و با تجربه که اطلاعات جامعی نسبت به مناطق تور طبیعت گردی دارند، می تواند لحظات خوشی را توأم با امنیت خاطر برای شما به ارمغان آورد.

همانطور که می دانید انواع تور طبیعت گردی یک روزه، تور چند روزه و تور گروهی وجود دارد که می تواند به صورت اختصاصی به تورهای شمال، تور جنوب، تورهای داخلی، تور خارجی و غیره اختصاص داشته باشد. ایران جزء یکی از کشورهایی است که از نظر آب و هوایی و نقشۀ جغرافیایی نسبت به سایر کشورهای همجوار، دارای طبیعت بکر و جذابی می باشد و به عنوان کشور چهار فصل در جهان شناخته می شود. کشور عزیزمان ایران در چهار فصل دارای مناطق بسیار زیبا و جذاب می باشد که آژانس های گردشگری به مقاصد آنها، تور طبیعت گردی یک روزه و یا چند روزه برگزار می کنند. لذا افرادی که تمایل به کسب تجربه های طبیعت گردی در پایان هفته و تعطیلات چند روزه در کنار دوستان و خانوادۀ خود دارند، می توانند از مزایای بهترین تورهای طبیعت گردی، از مناطق بکر بهره گیرند.

بهترین تور طبیعت گردی

بهترین تور طبیعت گردی شامل تور لیدرهای طبیعت گردی حرفه ای، داشتن وسایل نقلیۀ مطمئن و VIP، تسلط کامل به منطقۀ گردشگری و همچنین امکان تهیۀ بهترین اماکن اقامتی می باشد. در نتیجه اگر قصد گذراندن بهترین لحظات زندگی خود را در طبیعت بکر ایران دارید، می توانید از تجربیات تور طبیعت گردی آژانس های مسافربری استفاده کنید.

تور تهرانگردی، تور شمال گردی، تور جنوب گردی، تور فیلبند و تور کویر از جمله برخی از مناطق تور طبیعت گردی است که توسط مراکز آژانس گردشگری به علاقه مندان تور داخلی پیشنهاد داده می شود. بنابراین افراد با سلایق شخصی خود، می توانند هر کدام از این تورهای طبیعت گردی را در مدت زمان معلوم تور یک روزه، تور دو روزه و چند روزه انتخاب نمایند.

طبیعت گردی با تور فیلبند

تور فیبلند جزء یکی از به یادماندنی ترین تورهای طبیعت گردی است که روزانه افراد زیادی را به خود جذب می کند. طبیعت گردی فیبلند را می توانید با تور یک روزه و بدون سوار شدن بر هواپیما و کمترین هزینه تجربه کنید و از طبیعت بکر و ارتفاعاتی که بر فراز ابرها قرار دارد، بهترین لذت را در کنار همراهان خود ببرید.

منطقۀ فیلبند به دلیل داشتن ارتفاعات 2700 متری از سطح دریا به سرزمین ارتفاعات شرقی، با این عنوان شناخته می شود. این منطقه با داشتن دشتی سرسبز و بی منتها زیبا، می تواند بهترین لحظات طبیعت گردی را در کنار گله اسب های وحشی، خانه های ییلاقی و چشم اندازهای طبیعت بکر منطقۀ کوهنوردی بر فراز ابرها ثبت کند.

تور طبیعت گردی با ارزان ترین قیمت

با توجه به تعدد تورهای طبیعت گردی داخلی مانند تور فیلبند ، امکان استفاده از سرویس های تور طبیعت گردی با نازل ترین قیمت برای تمامی علاقه مندان گردشگر فراهم می باشد. در نتیجه می توانید اوقات فراغت خود را در مناطق بکر ایران به بهترین شکل ثبت نمائید.

آژانس هواپیمایی آرامش سفر به عنوان یکی از مجریان و برگزارکنندگان موفق در حوزۀ ارائه خدمات و سرویس دهی انواع تور داخلی و خارجی در ایران می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن کادر پرسنل و تور لیدرهای مجرب قادر به ثبت بهترین لحظات به یاد ماندنی برای شما مسافران و گردشگران عزیز می باشد.

 تهران ، ستارخان ، بعد از فلکه اول صادقیه ، نبش چهارراه خسرو ، مجتمع تجاری الماس غرب ورودی A ، واحد 208
 09194037743 / 021-54034000 

info@arameshsafar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
9 / 10
از 4 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 426
نمایش همه
علاقه مندی ها ()