پرده چاپی به عنوان یکی از سبک های جدید تولید پرده می باشد. پرده به عنوان اولین وسیله ای است که بانوان برای پوشانندن پنجره ها از آنها استفاده می کنند. در ابتدا جنس پرده از نخ تولید می شد ولی با گذشت زمان جنس پرده ها نیز تغییر پیدا کرد و شاهد فروش انواع پرده با جنس های ابریشمی، مخمل، کتان، ساتن، نخ پنبه و غیره می باشیم. همانطور که می دانید انتخاب پرده یکی از بخش های حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی خانه می باشد. در نتیجه افراد زیادی این مسئله را جدی در نظر می گیرند تا بتوانند جلوۀ زیبایی دکوراسیون را بهبود ببخشند. در حال حاضر انواع پرده چاپی با طرح های متنوع که متناسب با سبک های دکوراسیون کلاسیک و مدرن باشد، تولید می شوند. امروزه به دلیل تنوع بی شمار طرح های پرده، امکان انتخاب جنس و سبک طرح پرده نسبت به گذشته راحت تر شده است. بنابراین بانوان عزیز می توانند بر اساس رنگ بندی موجود در دکوراسیون و همچنین سبک چیدمان و لوازم دکوراتیو، سبک پرده چاپی مورد نظر خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمایند. برای خرید پرده چاپی به سایت مراجعه کنید.

خرید پرده چاپی مدرن

نکات زیادی در انتخاب نوع پرده در نظر گرفته می شود که می توان به جنس، ابعاد و طرح پرده اشاره نمود. بنابراین هنگام خرید پرده به قابل شستشو بودن، کیفیت بالا، طول عمر بالا، طرح های متنوع، ثبات طرح و رنگ پرده و همچنین قیمت آن توجه داشته باشید. برخی از پارچه ها ممکن است که از نظر ظاهر زیبایی داشته باشد ولی دوام و کیفیت بالایی نداشته باشد. به همین دلیل در انتخاب پرده بهتر است که دوام و طول عمر پرده را در مد نظر داشته باشید. انتخاب پرده چاپی به دلیل داشتن طرح خاص از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. چرا که باید طرحی که برای این نوع پرده ها در نظر می گیرید هماهنگی لازم را با دکوراسیون داخلی فضا داشته باشد. برای مثال خرید پرده های چاپی طرح کودکانه برای اتاق کودک مناسب می باشد و خرید پرده چاپی مدرن و لوکس برای سالن پذیرایی، اتاق خواب و اتاق میهمان مناسب می باشد.

نکتۀ طلایی که در خصوص این نوع پرده می توان به آن اشاره نمود، امکان خرید پرده چاپی سفارشی با طرح دلخواه برای شما عزیزان فراهم می باشد. در نتیجه افرادی که در ارگان های اداری و یا تجاری در حال فعالیت هستند، می توانند از مزایای این نوع پرده در جهت تبلیغات و یا چاپ لوگوی مجموعه بر روی پرده های چاپی استفاده نمایند. به همین جهت این نوع پرده ها مورد استقبال افراد مختلف قرار گرفته است. برای خرید پرده چاپی طرح گل به سایت مراجعه کنید. 

فروش پرده چاپی با قیمت ارزان

فروش پرده چاپی با قیمت ارزان باعث گسترش این نوع پرده در منازل مختلف شده است. به عبارتی افراد مختلف قدرت خرید این نوع پرده ها را برای تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری را دارند. پرده چاپی کرکره ای، پرده چاپی پانچی، پرده چاپی شید رول، پرده چاپی زبرا و ... نمونه ای از مدل های شیوۀ چاپ پرده های تصویری است که متناسب با سلایق مختلف اینگونه طراحی می نمایند.

قیمت خرید پرده چاپی یا تصویری به جنس، ابعاد و طرح پرده بستگی دارد. چرا که دوام و طول عمر پارچه نقش بسزایی در ماندگاری پرده دارد. از این رو هنگام خرید پرده، این فاکتورها را در نظر داشته باشید. البته لازم به ذکر است که انتخاب پرده بستگی به موقعیت پنجره نیز دارد.

اگر قصد انتخاب و خرید پرده های چاپی مدرن و امروزی را دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید و متناسب با سبک مورد دلخواه خود، مناسب ترین پرده را برای پوشش پنجره های خانه به صورت اینترنتی سفارش دهید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()