کفی تخت از مهمترین قسمت های یک تخت خواب محسوب می شود که نقش بسزایی بر روی دوام و عمر تخت خواب دارد. به این ترتیب متناسب با نوع تخت، می توانید خرید بهترین کفی تخت را داشته باشید تا بدین وسیله بتوانید ماندگاری تخت خواب را افزایش دهید. کفی تخت خواب از متریال مقاوم و با کیفیت ساخته می شود که از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. عموماً در ساخت کفی تخت خواب از چوب و یا فلز استفاده می شود چون استحکام و مقاومت زیادی در برابر فشارهای وارده دارند. همانطور که می دانید تعدد مدل های تخت خواب بسیار است و به دو دستۀ کلی تخت خواب تک نفره و تخت خواب های دو نفره تقسیم بندی می شوند. از این رو برای مونتاژ و تکمیل تخت خواب، نیاز به کفی تخت استاندارد دارند تا توانایی استحکام و مقاومت در برابر وزن فرد را داشته باشند. با خرید کفی تخت استاندارد می توانید دوام تخت خواب را ارتقاء ببخشید. در واقع یک سرویس خواب با کفی تخت شناخته می شود، چرا که مدل تخت خواب به مدل کفی بستگی دارد و جنس کفی نیز تأثیر مثبت بر دوام تخت خواب دارد. بنابراین هنگام خرید تخت خواب، نیاز است که توجه ویژه ای نسبت به دوام و کیفیت کفی تخت خواب و سپس تشک تخت را در نظر داشته باشید. برای خرید کفی تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

خرید کفی تخت جکدار

از گذشته تا کنون کفی تخت چوبی به عنوان یکی از پایه های اصلی تخت خواب محسوب می شد و با گذشت زمان زمینه برای ساخت کفی تخت فلزی فراهم شد و این مسئله موجب شد که تحول چشمگیری در کاربری کفی های تخت ایجاد نمایند. از این رو خرید کفی تخت جکدار طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. استفاده از این نوع کفی به شما فضای کافی برای نگهداری از وسایل متفرقه را می دهد و موجب خلوت شدن فضای پیرامون شما می شود. لذا افرادی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند، می توانند از مزایای این نوع کفی تخت خواب استفاده کنند چون همانطور که گفته شد، با داشتن کشو و فضای خالی در جایگاه زیرین تخت خواب به شما کمک می کند تا بتوانید وسایل اضافی خود را در این قسمت ها نگهداری کنید.

خرید کفی تخت چوبی

خرید کفی تخت چوبی به عنوان یکی از متریال با کیفیت در صنعت ساخت کفی تخت خواب مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر دو سبک کلی از کفی در کارگاه های تولید تخت خواب مشاهده می شود که مدل کفی تخت ساده و کفی تخت جکدار می باشند که متناسب با تخت خواب های تک نفره و یا دو نفره ساخته می شوند. برخی از مدل های کفی تخت از جنس صفحات نئوپان و یا ام دی اف هستند با پایه های چوبی برای تخت خواب های ساده ساخته می شوند. از این رو امکان نقل و انتقال تخت را بیش از پیش ساده می کند. ضمن آنکه با شکسته شدن بخشی از کفی تخت به راحتی می توان با حداقل هزینه آن را با کفی تخت سالم تعویض نمود.برای اطلاع از قیمت کفی تخت دونفره به سایت مراجعه کنید. 

خرید کفی تخت ارزان

ساخت انواع کفی تخت خواب که از متریال با دوام ساخته شده اند، موجب دوام و ماندگاری تخت خواب ها شده است، علاوه بر آن امکان خرید کفی تخت با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم شده است. در نتیجه می توانند به صورت جداگانه خرید بهترین کفی تخت را برای تخت خواب تک نفره و یا دو نفره خود و یا اعضای خانواده داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا به عنوان یکی از فروشگاه های فعال در تهران فعالیت می کند که امکان خرید اینترنتی انواع کفی تخت خواب را با قیمت مناسب به همراه گارانتی برای مشتریان گرامی فراهم می کند.

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک وایعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()