بی شک کاغذ دیواری در شمار زیبا ترین و بادوام ترین روکش های دیواری قرار دارد، که باید در هنگام خرید و انتخاب آن ها بسیار دقت کرد، تا بتوان یک دکوراسون بسیار ایده آل را پیاده سازی نمود. استفاده از این روکش های دیواری بسیار متداول شده است و از مهمترین مزایای آن می توان به کیفیت بسیار بالا، مقاومت در برابر پارگی، ضد حساسیت، قابلیت شست و شو و مقاومت در برابر رطوبت اشاره کرد، که سبب شده روز به روز به تعداد مشتریان این محصولات افزئده شود. البته کاغذ دیواری تاریخچه ای بسیار طولانی دارد، اما در طول تاریخ به دلیل اینکه این محصولات تنوع چندان زیادی نداشتند و همین طور در برابر رطوبت، شیت و شو و پارگی مقاومت بسیار پایینی داشتند چندان با استقبال خریداران مواجه نشدند،اما به مرور که این محصولات در مسیر رشد و توسعه قرار گرفتن و با برطرف شدن ایرادات آن ها و تنوع بالای تولیدات این محصولات به مرور به تعداد متقاضیان خرید کاغذ دیواری افزوده شد، و این محصول در شمار پر فروش ترین و محبوب ترین روکش هایی دیواری قرار گرفت، که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شدند، و پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان و مخاطبان بازار بودند.برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید. 

قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری از جمله محصولاتی است که از نظر کیفیت تولید بسیار متفاوت است، این محصولات بسته به روش های تولید و چاپ و همین طور نوع کاغذ مصرفی تعیین قیمت می شوند، و در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند. از مهمترین معیار های تعیین قیمت کاغذ دیواری کیفیت و نوع چاپ می باشد، این محصولات امروزه به روشی کاملا ماشینی و با استفاده از تجهیزات بسیار مدرن تولید می شوند، از مهمترین روش های چاپ کاغذ دیواری می توان به چاپ سطحی، چاپ حکاکی، چاپ سیلک ابریشمی، چاپ دیجیتال و چاپ چرخشی اشاره کرد، که کیفیت محصولات تولیدی در هر کدام از آن ها متفاوت است. کاغذ دیواری به صورت متری و یا رولی به فروش می رسند، و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. 

خرید کاغذ دیواری مناسب

خرید کاغذ دیواری مناسب برای ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی یک انتخاب بسیار مهم و قابل تامل است، که باید با آگاهی کامل انجام شود، تا با محیط داخلی ساختمان کاملا هماهنگ باشد، و بتواند زیبایی محیط را دو چندان نماید. از مهمترین نکات خرید کاغذ دیواری مناسب می توان به رنگ و سبک طراحی آن اشاره کرد، که باید از نظر هارمونی رنگ ها نهایت دقت را به خرج داد، تا این محصولات را متناسب با دیگر اشیاء و دکوراسیون داخلی ساختمان مانند رنگ پرده ها،ق فرش ها، مبلمان و غیره خریداری کرد. کیفیت و دوام کاغذ دیواری، از دیگر مسائلی است که باید در هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی و ساده در طرح ها و سبک های مختلف مد نظر قرار داد، تا بتوان تا مدت ها از بابت مقاومت و ماندگاری آن ها آسوده خاطر بود. از باکیفیت ترین کاغذ دیواری های موجود در باز می توان به کاغذ دیواری های نانو، کاغذ دیواری PVC با روکش وینیل، کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و کاغذ دیواری بافت دار مخملی اشاره کرد، که هر کدام از آن در سبک ها و طرح های بسیار متنوعی تولید شده اند و دارای رنگ بندی کامل می باشند. برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری کودک و نوجوان به سایت مراجعه کنید. 

 فروش کاغذ دیواری ارزان

شرکت های بسیار زیادی در زمینه واردات و عرضه کاغذ دیواری در حال فعالیت هستند، که از محبوب ترین و معتبرترین آن ها می توان به گروه دکوراسیون و تزئینات داخلی دکور آفیس اشاره کرد، که نمایندگی فروش کاغذ دیواری ارزان را دارد و تمامی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و  همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری در انواع ساده و سه بعدی با مراجعه به سایت این مرکز می توانند، به سادگی نسبت به انتخاب و خرید انواع کاغذ دیواری در تعداد دلخواه اقدام نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()