طرح توجیهی یک گزارش بسیار کارآمد از تحلیل روز بازار سرمایه و موقعیت فعلی کسب و کار مورد نظر شما و همین طور آینده آن در نوسانات بازار ارز و ریسک های موجود در آن می باشد. می توان طرح توجیهی را در شمار جدیدترین خدمات اقتصادی قرار داد که در سالهای اخیر طرفداران بسیار زیادی در کشور پیدا کرده است و روز به روز به تعداد مشتریان آن افزوده می شود. اهمیت وجود و داشتن یک طرح توجیهی کامل و مستند را زمانی می توان درک کرد که سرمایه شروع برای یک فعالیت اقتصادی بسیار کلان و بزرگ می باشد. در این طرح ها و پروژه های اقتصادی که با ریسک بسیار بالایی همراه هستند، یک اشتباه و یا تخمین نادرست از روند معاملات بازار ممکن است آثار بسیار زیان باری را برای صاحبان سرمایه به همراه داشته باشد، که به راحتی نتوان آنها را جبران نمود. شرکت های ارائه دهنده خدمات اجرایی طرح توجیهی متشکل از برترین و مجرب ترین اقتصاد دانان، حسابرسان، حسابداران و فعالان بازار بورس و سرمایه می باشند، که به راحتی می توانند با تحلیل بازار و موقعیت فعلی پروژه مورد نظر،درصد موفقیت و شکست آن را با نمودارهای آماری و مستند به نمایش بگذارند، تا برای متقاعد کردن سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و دعوت آنها به پروژه مورد نظر خود، مستندی جامع و توجیه پذیر داشته باشند. قیمت اجرای طرح توجیهی اقتصادی بر حسب نوع فعالیت‌، موقعیت آن، میزان سرمایه در در گردش، وسعت پروژه مورد نظر محاسبه و تعیین می شود. این مبلغ معمولا به صورت تقریبی و توافقی بین تیم تحقیقاتی و صاحبان کسب و کار تعیین می شود.

اهمیت طرح توجیهی

اهمیت طرح توجیهی را در انواع پروژه های اقتصادی بزرگ و کوچک نمی توان نادیده گرفت.امروزه طرح توجیهی کامل و کارآمد به یک ابزار قدرتمند برای گرفتن تسهیلات لازم از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری دانست. طرح توجیهی همانطور که از نام آن هم پیداست برای توجیه و عینیت بخشیدن به پروژه های اقتصادی اجرا می شود تا به وسیله آن بتوان سرمایه گذاران و سهامداران مورد نظر خود را متقاعد نمود، و به راحتی آنها را در مشارکت برای پروژه های اقتصادی مورد نظر خود متقاعد نمود. طرح توجیهی را می توان یک امتیاز ویژه برای تمامی صاحبان کسب و کارهای دانش بنیان و تحلیل میزان موفقیت و شکست آنها دانست. این گونه کسب و کارها از آنجاییکه ارائه دهنده یک کالا و خدمات جدید هستند، باید در ابتدا از مقبولیت و استقبال از طرح اجرایی خود آگاه شوند و میزان سرمایه گذاری خود را در هر فاز مشخص نمایند، بنابراین می توان این افراد را از مشتریان بالقوه انواع طرح توجیهی دانست.برای اطلاع از سفارش طرح توجیهی پرورش ماهی در قفس به سایت مراجعه کنید. 

مراحل اجرای طرح توجیهی

۱_مقدمه ۲_امکان سنجش بازار ۳_ مشخصات مجری طرح ۴_بررسی ابعاد پروژه ۵_ بررسی میزان سرمایه گذاری اولیه، دوره بازگشت سرمایه و سود دهی ۶_مشخصات محصول و روش تولید ۷_ نحوه سرمایه گذاری ۸_ پیش بینی مالی پروژه ۹_ درصد موفقیت و شکست پروژه ۱۰_زمان بندی اجرای طرح توجیهی ۱۱_تجزیه و تحلیل طرح

اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

گروه مطالعاتی و تحقیقاتی مطصا از معتبرترین مراکز اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت اجرا می شود، این مرکز معتبر تمامی پروژه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی را در ظرفیت های کلان و خرد با بالاترین ضریب دقت و اطمینان و کاملا شبیه سازی شده با نرم افزارهای معتبر در این زمینه به اجرا می رساند. برای مشاهده برخی از نمونه کارها و رزومه این شرکت می توان به سایت مطسا مراجعه کرد و پس از بررسی و مشاهده انواع پروژه های اجرایی این مرکز با اطمینان خاطر پروژه های مورد نظر خود را به آن سپرد و در صورت لزوم از خدمات مشاوره ای کارشناسان این مجموعه نیز استفاده کرد.

  تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

  مشاوره تخصصی : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()