برش لیزر یکی از دستگاه های صنعتی است که کاربرد گسترده ای در صنعت دارد و موجب رونق کسب و کارهای مختلف شده است. با استفاده از مزایای دستگاه های برش لیزر تا کنون توانسته اند که میزان تولید محصولات فلزی و پلیمری خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهند. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است به منظور برش ورق های فلزی و غیر فلزی مورد استفاده قرار گرفته می شود و به راحتی می توان در مدت زمان کوتاهی، طرح های گوناگون را در مدت زمان کوتاهی با دقت و ظرافت بالا برش دهند. در نتیجه با بهره گیری از این دستگاه می توان در هزینه های مصرفی شرکت صرفه جویی نمود، ضمن آنکه محصولات فلزی و غیر فلزی که ساخته می شوند، از زیبایی منحصربفرد و خاص برخوردار می باشند. در حال حاضر مجموعه های مختلفی در حال ارائه خدمات برش لیزر انواع فلزات می باشند تا بتوانند موقعیت مناسبی برای توسعۀ کسب و کار صنعت گران با حداقل هزینه محیا سازند. با پیشرفت صنعت ساخت دستگاه های صنعتی، می توانید شاهد فروش دستگاه های برش لیزر CO2، CO4 و غیره باشید که به واسطۀ فشار گاز، هوا و یا آب، امکان برش قطعات و ورق های فولادی را موجب می شود.

خدمات برش لیزر

خدمات برش لیزر به دلیل داشتن ویژگی های خاصی که دارد، مورد استقبال صنعت گران و تولیدکنندگان قرار گرفته است. به همین منظور مجموعه های بزرگ و کوچک چون صنعت گران ساخت خودرو، دستگاه های صنعتی، ماشین آلات و ابزارآلات کشاورزی، ساخت لوازم خانگی و غیره می توانند از مزایای دستگاه های برش لیزر فلزات استفاده کنند تا بدین واسطه بتوانند سرعت و راندمان کاری تولید قطعات و ماشین آلات را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. همانطور که می دانید فلزات متنوعی چون آلومینیوم، استیل، برنج، مس، چدن و غیره برای ساخت قطعات و ماشین آلات صنعتی استفاده می شوند. از این رو برای ساخت آنها نیاز به برش ورقه های فولادی در طرح و اندازه های متفاوت است که در گذشته به صورت دستی تمام این مراحل اجرا می شد ولی با گسترش دستگاه های برش لیزر، این مسئولیت به عهدۀ این دستگاه ها واگذاری شد.

اجرای انواع برش لیزر فلزات

معمولاً اجرای انواع برش لیزر فلزات توسط تکنسین های با تجربه و فنی صورت می گیرد چون از دانش کافی نسبت به استفاده از امکانات و قابلیت های دستگاه برش لیزر برخوردار می باشند. در نتیجه می توانند در مدت زمان معلوم، برش لیزر ورق های فولادی چون استیل، چدن، مس، برنج و غیره را متناسب با میزان ضخامت ورقه های فلزی انجام دهند. این دستگاه با بهره گیری از فناوری لیزرهایی چون لیزر گازی، لیزر رادیو اکتیویته، لیزر مواد شیمیایی و لیزر مواد جامد و مایع امکان برش قطعات فولادی را با ضخامت های مختلف فراهم نموده است. در نتیجه شرکت های صنعتی می توانند برای اینکه سرعت تولید محصولات مجموعۀ خود را توسعه دهند، می توانند با قیمت ارزان، سفارش خدمات برش لیزر را متناسب با طرح و الگوی خود داشته باشند.برای اطلاع از  قیمت برش لیزر آهن به سایت مراجعه نمایید.

قیمت برش لیزر

قیمت برش لیزر به فاکتورهای مهمی چون طرح، فرآیند دستگاه و نوع فلز بستگی دارد. به این ترتیب می توانید پیش از اینکه درخواست سفارش برش لیزر را به مجموعۀ خاصی داشته باشید، با کارشناسان فنی مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات جامعی نسبت به نحوۀ اجرای برش و همچنین هزینه های برش لیزر فلزات مختلف کسب نمائید. استفاده از توان نور و همچنین فشار بالای مایعات و جامدات بر روی قطعات مختلف، امکان برش قطعات را فراهم می کند.  

به همین منظور مجموعۀ برش لیزر نیک از ابتدای فعالیت خود با تهیۀ دستگاه های مدرن برش لیزر، امکان ارائه انواع خدمات برش لیزر را برای مشتریان فراهم می کند.

 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()