در میان تمامی منتریالی که برای کفسازی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، پارکت از ممحبوبیت و پرستیژ بالاتری برخوردار است، این کفپوش های چوبی جذاب به محل زندگی و کار افراد پرستیژ و زیبایی بسیار زیادی می بخشند، و در انواع مختلفی همچون کفپوش های ساده چوبی، پارکت لمینت و کفپوش های PVC تولید می شوند و هر کدام بر حسب مشخصات فنی متفاوتی که دارند، دارای کیفیت و ویژگی های خاص خود می باشند، برای مثال انواع کفپوش های PVC  به دلیل پوشش پلاستیکی که دارد، در برابر شست و شو، رشد حشرات و قارچ ها، رطوبت، ضربه و خراش دوام بسیار بالایی دارد و اغلب در منازل لوکس و مدرن، ویلاها، ساختمانها و مجتمع های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. پارکت از زیباترین و قدیمی ترین کفپوش های ساختمانی است، که مانند تمامی تولیدات در پیشرفت قرار گرفت، و امروزه می توان این مصنوعات چوبی شکیل و پرطرفدار را در انواع پارکت چوبی، پارکت لمینت، پارکت های یک تکه،، پارکت های ضد آب و غیره را با توجه به سلیقه مشتریان و دیزاین منزل با مناسب ترین قیمت و به روش های مختلف آنلاین و حضوری خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. برای خرید پارکت مناسب و باکیفیت برای انواع محیط های ساختمانی در سبک های مختلف طراحی از قبیل کلاسیک، روستیک، مینیمال، مدرن، سنتی و غیره در ابتدا باید به نوع پوشش های دیواری، هارمونی رنگ ها، سبک و نوع اثاثیه، پرده ها، فرش و مبلمان و غیره توجه کرد، و در میان صدها رنگ و طرح مختلف یک پارکت مناسب و ایده آل را انتخاب کرد. از دیگر عواملی که در زیبایی کفپوش ها تاثیر بسزایی دارد، می توان به روش چینش یا نصب پارکت اشاره کرد، این مصنوعات چوبی را بسته به مساحت محیط به صورت های مختلف جناغی، حصیری، آجری، لوزی، هفت و هشت، خطی مستقیم، خطی مورب در محیط های مختلف نصب می کنند، و به نوعی به فضای داخلی ساختمان ها بعد، عمق و زیبایی خیره کننده ای می بخشند.

خرید انواع پارکت

متقاضیان خرید انواع پارکت در بازار با انتخاب های بسیار زیادی مواجه هستند، این مصنوعات چوبی را می توان بر حسب کیفیت ساخت، نوع و برند سازنده در گروه های مختلفی از قبیل پارکت چوبی ساده، پارکت لمینت، پارکت یک تکه و پارکت های PVC قرار داد، که برای انتخاب هر کدام از آن ها در ابتدا باید به بوجه شخصی، نوع طراحی داخلی، اشیاء دکوراتیو، سبک معماری و غیره توجه کرد، تا بتوان بهترین و مناسب ترین انتخاب را در این بازار پر رونق داشت. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت انواع پارکت و پارکت لمینت تنوع در قیمت و طرح و رنگ آن ها می باشد، این مصنوعات چوبی را می توان در برند های مختلف داخلی، آلمانی، چینی، فرانسوی، کره ای و غیره خریداری کرد، که هر کدام از آن ها دارای نقاط قوت و ضعف مختص به خود هستند و این گونه مسائل در تعیین قیمت آن ها نیز تاثیثر داشته است. بهترین راه برای خرید انواع پارکت ارزان و باکیفیت مراجعه به نمایندگی های آنلاین فروش این محصولات می باشد، زیرا در این مراکز تمامی محصولات با گارانتی کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مشتریان می رسد. برای اطلاع از فروش پارکت لمینت ترکیه به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع پارکت با مناسب ترین قیمت

فروشگاه آنلاین دکور آفیس از معتبرترین نمایندگی های عرضه و فروش انواع پارکت با مناسب ترین قیمت در برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشد، که در طول سالها فعالیت خود در زمینه اجرای کارهای خدماتی و طراحی داخلی ساختمان ها توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید انواع پارکت لمینت، پارکت های چوبی، PVC و غیره با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند، نسبت به سفارش و خرید آنلاین این محصولات اقدام نمایند، و آن ها را با مناسب ترین قیمت، همراه با گواهینامه تضمین کیفیت و  در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()