کاغذ دیواری از محبوبترین روکش های دیوار برای انواع ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و آموزشی می باشد، که در طیف رنگی بسیار کامل و مطابق با تمامی سلیقه ها تولید و به فروش می رسد. این پوشش دیواری در طرح های ساده، شفاف، هنری، سه بعدی و غیره تولید می شود، و برای تزئین و دکور سالن های فروش، شرکت های خدماتی، مجموعه های آرایشگری، اتاق کودک و غیره بسیار مناسب و ایده آل می باشند. درگذشته به دلیل محدودیت در طرح ها و نقش ها و همین طور کیفیت بسیار پایین کاغذ دیواری، استفاده از  این محصولات با استقبال چندان زیادی مواجه نشد، اما این محصول نیز مانند دیگر محصولات تولیدی دیگر به مروز زمان در مسیر تکامل و پیشرفت قرار گرفت و روز به روز به تعداد متقاضیان خرید کاغذ دیواری باکیفیت و جذاب افزوده شد، و بازار نسبتا پر رونقی را از آن خود کرده است. با گسترش پیدا کردن صنعت مد و طراحی، استفاده از انواع کاغذ دیواری ساده و طرح دار برای تزین دیزاین ساختمان ها و ایجاد خلاقیت بیشتر در دکور به یک روند متداول درآمده است، و استفاده از این روکش های دیواری به انتخاب اول شرکت های طراحی و دکور ساختمان تبدیل شده است، زیرا با صرف کمترین هزینه بیشترین تاثیر را در زیبایی و جذابیت محیط ایفا می کند. پوستر دیواری نوعی دیگر از کاغذ دیواری سه بعدی یا طرح برجسته می باشد، که اغلب بسته به فضای محیط در یک یا دو دیوار از آن ها استفاده می شود، این نوع سبک از اجرای کاغذ دیواری به جلوه گری بیشتر محیط و اشیاء داخلی آن کمک می کند، و در سالهای اخیر به یک استاندارد اساسی برای بزرگتر دیده شدن فضا تبدیل شده است. این پوشش های متنوع و جذاب دیواری در طرح ها و رنگ های مختلف و در دو نوع داخلی و خارجی تولید می شوند، که البته قیمت کاغذ دیواری در هرکدام از آن ها متفاوت است.

انواع سبک های کاغذ دیواری

دنیای ساخت و تولید کاغذ دیواری یک دنیای پیچیده از طرح ها و رنگ های مختلف می باشد، که مطابق با معماری و دکوراسیون روز دنیا تولید و عرضه می شوند. از انواع سبک های کاغذ دیواری می توان به سبک های کاغذ دیواری مدرن، کلاسیک، سه بعدی، نقش برجسته، تصویری ساده و گلدار اشاره کرد، که هر کدام از آن ها را به راحتی می توان با دکوراسیون منزل هماهنگ کرده و از این بازار خوش رنگ و لعاب و پر رونق بی نصیب نماند، که این امر از مهمترین مزایای استفاده از کاغذ دیواری مناسب می باشد، زیرا به نمای ساختمان رنگ، عمق و جذابیت می بخشد.برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری های سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

مزایای خرید کاغذ دیواری

 از مهمترین مزایای خرید کاغذ دیواری مناسب برای تمامی ساختمان ها می توان به جلوه گری بیشتر نمای داخلی ساختمان و بهتر دیده شدن اشیاء متناسب با سبک طراحی و هارمونی ساختمان اشاره کرد. این روکش های دیواری جذاب دارای مزیت های بسیار زیادی از قبیل کیفیت و دوام بالا در برابر پارگی و خراش، قابلیت شست و شو، تنوع در قیمت و کیفیت و سهولت نصب و اجرا هستند، که این محصولات را از دیگر روکش های دیواری مانند رنگ روغن متمایز می کند، به همین دلیل است که روز به روز به تعداد طرفداران خرید کاغذ دیواری افزوده می شود.

فروش انواع کاغذ دیواری خارجی

مجموعه معتبر دکورآفیس سالهاست که در زمینه عرضه و فروش انواع کاغذ دیواری خارجی و داخلی با مناسب ترین قیمت فعالیت می کند، و با تضمین کیفیت محصولات، ارسال مطمئن و فوری و همین طور ارائه قیمت های منصفانه و مناسب به مشتریان اعتماد و اطمینان آنان را جلب کرده است. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند، تمامی محصولات این مرکز را به همراه لیست قیمتشان مشاهده نمایند، و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()