گریس پمپ یکی از وسیله های کاربردی است که در امور صنعتی به کار برده می شود. مصرف گریس پمپ برای امور گریس کاری و روان نمودن انواع قطعات صنعتی چون یاتاقان، چرخ دنده ها، بلبرینگ و غیره که در صنعت خودروسازیی، ساخت دستگاه های صنعتی و غیره استفاده می شود. عموماً پمپ هایی که در سیستم های مختلف به کار برده می شوند، تحت فشار ناشی از عملکرد نیروهای شدید قرار گرفته می شود. در نتیجه برای اینکه بتوان قطعات اصلی پمپ را روان نمود، نیاز به روغنکاری و یا عملیات گریس کاری پمپ است. به همین دلیل خرید و فروش گریس پمپ در صنعت رونق دارد. به این ترتیب شرکت های صنعتی که در زمینۀ ساخت و ساز دستگاه و یا قطعات صنعتی هستند، برای روانکاری برخی از قطعات فلزی، از مزایای محصول گریس پمپ استفاده می کنند. چرا که استفاده از این ماده می تواند عملکرد قطعات و دستگاه های درگیر را روان سازد و موجب افزایش توان دستگاه می شود. در واقع میزان استفاده از مادۀ گریس پمپ مشخص می باشد و به هیچ عنوان نباید حاوی ذرات خارجی و همچنین اسیدهای شستشو داشته باشند چون خلوص گریس را کم می کند.

انواع گریس پمپ

گریس پمپ دستی کلتی کوچک، گریس پمپ دستی پنوماتیکی، گریس پمپ دستی شارژی و باطری خور و گریس پمپ سطلی دستی، گریس پمپ برقی مرکزی و ... از جمله انواع گریس پمپ می باشند. متناسب با محلی که نیاز به عملیات گریس کاری دارد، می توان مناسب ترین مدل دستگاه گریس پمپ دستی را خریداری نمائید که کارایی مفید داشته باشد.

گریس پمپ برقی بشکه ای برای سیستم های روانکاری مرکزی مولتی لاین و تولاین مناسب می باشد و به میزان قابل توجهی فشار کاری میان قطعات را تحمل می کند. گرس پمپ دستی کلتی به نحوی طراحی شده است که مجهز به مخزن کوچک می باشد که به راحتی می توان در محیط های کارگاهی از مزایای آن استفاده نمود. دستگاه گریس پمپ دستی پنوماتیکی دارای قدرت پمپاژ فضار قوی می باشد و امکان افزایش عملکرد روانکاری را به خوبی نشان می دهد. استفاده از گریس پمپ دستی باطری خور نیز علاوه بر داشتن کارایی و فشار ، دارای سرعت گریس کاری بالا می باشد و این مسئله از خستگی کاربر ممانعت می کند. کاربرد گریس پمپ سطلی دستی نیز با داشتن مخزن به صورت بشکه و سطل می باشد و از جمله دستگاه های گریس پمپ با حجم بالا محسوب می شود. برای اطلاع از قیمت انواع گریس پمپ برقی به سایت مراجعه کنید.

خرید گریس پمپ

خرید گریس پمپ برای شرکت های صنعتی کوچک و بزرگ یک نیاز محسوب می شود. بنابراین با توجه به حجم مصرف مجموعه، می توانید خرید مناسب ترین دستگاه گریس پمپ را با قیمت مناسب خریداری نمائید. در این صورت می توانید در مدت زمان کوتاهی، عملکرد دستگاه را با روش روان کاری گریس انجام دهید. به این ترتیب می توانید مقدار قابل توجهی میزان توان و سرعت عملکرد قطعات و دستگاه ها را بهبود ببخشید. در ضمن با خرید گریس پمپ برقی نیز می توانید سرعت عملیات گریس کاری را بهبود ببخشید.

قیمت انواع گریس پمپ

قیمت انواع گریس پمپ با یکدیگر متفاوت می باشد چون به حجم و عملکرد دستگاه گریس پمپ بستگی دارد. بنابراین متناسب با حجم فعالیت کاری مجموعه می توانید مناسب ترین دستگاه را که به صورت دستی و یا برقی با مخزن کوچک و یا بزرگ باشد را با قیمت ارزان و همراه گارانتی خریداری نمائید. لازم به ذکر است که نحوۀ کار کردن با دستگاه گریس پمپ بر روی دستگاه نوشته می شود.

فروشگاه ابزار لوب به عنوان یکی از فروشگاه های فعال و با سابقه در حوزۀ فروش انواع گریس پمپ برقی و دستی در تهران فعالیت می کند.

تلفن: 66763405-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()