امروزه در بسیاری از سازه های بزرگ مسکونی و غیر مسکونی چه در قسمت ورودی ساختمان و چه در بخش های داخلی از درب های اتوماتیک بمنظور تسهیل و تسریع در باز و بسته شدن درب ها استفاده میشود و مزیت های بسیار زیاد دیگری نیز با استفاده از این درب ها ایجاد خواهد شد. درب شیشه ای اتوماتیک  به دلیل اینکه خودکار باز و بسته میشود دیگر نیازی به نیروی انسانی بدین منظور نخواهد داشت و تمام روند باز و بسته شدن درب توسط موتور درب و خودکار انجام میشود. درب شیشه ای اتوماتیک تنها بواسطه چشمی و حسگری که در قسمت فوقانی درب نصب شده است میتواند تشخیص دهد  که فردی در مقابل درب ایستاده و سپس نسبت به باز کردن درب اقدام کند. همین موضوع میزان انرژی انسانی برای باز و بسته کردن را به صفر میرساند. اما درب شیشه ای اتوماتیک  میتواند با نیروی برق بسیار کمی باز و بسته شود که در نتیجه میزان انرژی برق مصرفی نیز تا حد زیادی  کاهش خواهد یافت و نیروی انسانی برای آن صرف نمیشود.برای اطلاع از قیمت انواع درب های شیشه ای اتوماتیک به سایت مراجعه کنید.

درب شیشه ای اتوماتیک از بهترین درب ها برای کنترل عبور و مرور

زمانی که میزان عبور و مرور در یک سازه تا حد زیادی افزایش می یابد پس لازم است تا از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده شود زیرا این میزان رفت و آمد به سختی قابل کنترل است و تنها درب های شیشه ای بدین منظور مناسب و ایده آل میباشند.  کنترل عبور مرور با نصب درب شیشه ای اتوماتیک نه تنها به دلیل خودکار باز و بسته شدن بلکه میتواند بواسطه شیشه ای بودن درب نیز صورت گیرد. درب های شیشه ای امکان دید بسیار خوبی را برای نگهبان یک سازه فراهم میکنند و نگهبان میتواند از زمان ورود فرد تا هنگام وارد شدن آن به واحد ها و یا آسانسور را زیر نظر بگیرد و اینگونه امنیت سازه تا حد زیادی حفظ خواهد شد. درب های قدیمی و غیر اتوماتیک به دلیل اینکه دید خوبی ندارند در نتیجه نمیتوانند در حفظ امنیت سازه چندان موثر واقع شوند و پس از بسته شدن درب نگهبان دیگر هیچ دیدی بر روی فرد یا شخصی که به سازه ورود پیدا کرده و یا از آن خارج شده است نخواهد داشت.

درب شیشه ای اتوماتیک از بهترین و عایق ترین درب ها

بسیار مهم است که یک درب که در بخش ورودی ساختمان واقع شده  و یا در بخش های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد بخوبی عایق شده باشد. عایق بودن درب از هدر رفت انرژی نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد و اجازه ورود و یا خروج انرژی را نیز نخواهد داد. یکی از عواملی که در عدم هدر رفت انرژی این درب ها تاثیر زیادی داشته است عدم وجود هر گونه درزی در قسمت های مختلف درب میباشد و هیچگونه درز و روزنه ای بر روی درب وجود ندارد تا انرژی از آن به بیرون و از بیرون به داخل سازه راه یابد. این درب ها بصورت خودکار باز و یا بسته میشوند پس انسان در باز و بسته کردن درب دخیل نخواهد بود که در نتیجه انرژی نیز که میتواند گرمایی باشد یا سرمایشی به هیچ وجه از درب عبور نخواهد کرد و یا در صورت عبور میزان کمی از انرژی عبور خواهد کرد.برای خرید درب شیشه ای لابل اویلوس 150 با قفل و باتری به سایت شرکت فهام در مراجعه کنید. 

درب شیشه ای اتوماتیک جزو زیباترین درب ها

درست است که حفظ امنیت سازه از اهمیت زیادی برخوردار است اما زیبایی آن نیز در کنار حفظ امنیت از اهمیت زیادی برخوردار میباشد. درب شیشه ای اتوماتیک در کنار تمامی ویژگی های یک درب مناسب برای ورود و  خروج از ظاهر زیبایی نیز برخوردار میباشد و میتواند در زیبایی و نمای سازه نیز تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. درب های شیشه ای همانطور که از نامش پیداست از شیشه تشکیل شده اند و بهتر است بگوییم بخش عمده ای از این درب ها را شیشه تشکیل داده است که در نتیجه جلوه ظاهری بسیار زیبایی را برای نمای ساختمان ایجاد خواهد کرد. به جرات میتوان گفت که زیباتر از درب شیشه ای اتوماتیک درب دیگری را نمیتوان یافت. به طور کلی در هر سازه ای که شیشه در آن مورد استفاده قرار گیرد جلوه ظاهری زیبایی را ایجاد خواهد کرد که این درب نیز با ایجاد جلوه ظاهری زیبای خود نما و دکوری زیبا و بی نظیر را خلق خواهد کرد. 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()