جک برقی یا جک الکترومکانیک جزء یکی از جدیدترین تکنولوژی های ساخت محصولات الکترونیکی است که در جهت باز و بسته کردن درب های ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. همواره به یاد داشته باشید که پیش از خرید جک درب باید نسبت به مشخصات درب و همچنین جک اطلاعات جامعی داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین نوع جک اتومات را با قیمت مناسب خریداری نمائید. ولتاژ کاری، توان مصرفی، حداکثر کشش، حداکثر طول هر لنگه، حداکثر وزن هر لنگه، ماکزیمم زاویه بازشو، حداکثر کورس عملکرد و ... از جمله موادی هستند که در تعیین نوع جکی که برای درب شما مناسب باشد را مشخص می کند. بنابراین بهتر است که با کارشناسان فروش مجرب مشورت کنید تا بتوانید انتخاب درستی از جک ها داشته باشید. متریال ساخت جک نیز نقش مهمی در دوام و کیفیت این وسیله دارد و هنگام خرید انواع جک برقی باید نسبت به این نکته نیز توجه داشته باشید. برای اطلاع از فروش اینترنتی جک برقی پارکینگ به سایت مراجعه نمایید. 

خرید جک برقی پارکینگ

خرید جک برقی پارکینگ با ماهیت ظاهری بازویی است که بر روی درب های مختلف قرار می گیرد تا بتوان باز و بسته کردن درب را با ریموت امکان پذیر سازد. به عبارتی همانطور که از نام آن مشخص می باشد، برای این کار می تواند از انرژی الکتریکی استفاده می کند که نیاز به موتور قوی دارد تا قابلیت تحمل وزن درب را داشته باشند. در حال حاضر خرید و فروش انواع جک برقی با برندهای خارجی و ایرانی را می توانید در بازار مشاهده نمائید که در مدل های متنوع ساخته شده اند. در نتیجه می توانید بر اساس نوع و وزن لنگ های درب پارکینگ، مقاوم ترین برند و مدل جک اتوماتیک را با قیمت مناسب خریداری نمائید که متناسب با ویژگی های ساختاری درب پارکینگ ساختمان باشد.

استفاده از این جک های اتومات برای درب های ساختمان موجب سهولت در ترددهای شما به داخل ساختمان می شود. ضمن آنکه به راحتی می توانید با استفاده از یک ریموت کنترل، باز و بسته کردن درب پارکینگ را تحت کنترل داشته باشید. کاربرد این جک ها نه تنها برای درب های تک لنگه ، بلکه برای درب های پارکینگ دو لنگه ای نیز مناسب می باشد. در نتیجه بر اساس تعداد لنگه های درب ساختمان مسکونی، اداری، تجاری و غیره، مناسب ترین نوع جک الکترومکانیکی را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

فروش جک برقی

فروش انواع جک برقی با ویژگی های فنی متناسب با درب های مختلف ساخته شده اند تا انرژی لازم در خصوص باز و بسته کردن درب پارکینگ را داشته باشند. به همین دلیل برای خرید این وسیله نیاز است که دقت و توجه خاصی به کار گیرید که بتوانید مناسب ترین جک برقی را برای نصب بر روی لنگه های درب انتخاب نمائید. در واقع با استفاده از این وسیله به راحتی می توان بدون پیاده شدن از خودرو، درب پارکینگ را باز و بسته نمود و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. البته لازم به ذکر است که برخی از جک های برقی قابلیت اتصال به درب های تک لنگه و هم دو لنگه را دارند. برای اطلاع از قیمت انواع جک پارکینگ سیماران از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت جک برقی

قیمت جک برقی به فاکتورهای مهمی چون برند، جنس جک و ویژگی های فنی جک اتومات بستگی دارد. در نتیجه متناسب با ارزش و بهای درب تک لنگه و یا دو لنگه ساختمان، می توانید خرید بهترین جک برقی با قیمت ارزان و کیفیت عالی داشته باشید که استحکام بالایی در برابر فشار وزن لنگه های درب داشته باشد.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر یکی از شرکت های فعال با سابقۀ کاری چندین ساله، در حوزۀ فروش انواع محصولات جک برقی و آرام بند فعالیت حرفه ای دارد و برای جلب رضایت مشتریان گرامی، امکان خرید اینترنتی انواع جک برقی را فراهم نموده است.

 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()