رادیولوژی دندان سعادت آباد برای تشخیص نوع بیماری های دهان و دندان یک نیاز می باشد. چرا که برخی از مشکلات دندان به صورت چشم قابل تشخیص نمی باشند و نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته چون سی تی اسکن و رادیولوژی دندان دارد. با استفاده از نتایج دستگاه های تصویربرداری به راحتی می توانند نسوج نرم و سخت داخل دهان را از طریق اشعۀ ایکس تصویربرداری کنند تا بتوانند راه تشخیص بیماری و اختلالات موجود در بافت های دندان را قابل تشخیص کنند. افرادی که تمایل به انجام ایمپلنت، جراحی کاشت دندان، ارتودنسی، عصب کشی دندان، لمینت، جراحی دندان عقل و غیره را دارند، نیاز است که متناسب با نظر دندانپزشک، باید نتایج رادیولوژی دندان را برای آنها بیاورند. در حال حاضر با راه اندازی مرکز تخصصی رادیولوژی دندان سعادت آباد به راحتی می توان انواع تصاویر سی تی اسکن دندان، فک و صورت را گرفت که بتواند بر روی تشخیص نوع اختلالات دندان فرد مفید واقع شود. برای اطلاع از رادیولوژی تخصصی دندان در سعادت آباد به سایت مراجعه کنید. 

مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد

کلینیک مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد با در اختیار داشتن پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری، قادر به انجام کلیۀ خدمات عکسبرداری برای بیماران دندانپزشکی می باشند. تصویربرداری CBCT، OPG، LAT CEPH و غیره می باشد که می تواند به صورت تک دندان و یا چند تایی گرفته شود که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در نتیجه دندانپزشک بر اساس نوع فعالیتی که قرار است بر روی دندان های مراجعه کننده انجام دهد، نسخۀ انجام رادیولوژی تخصصی دندان در سعادت آباد را تجویز می کند.

رادیولوژی و یا رادیوگرافی داخل و خارج دهانی، اختصاص به عکسبرداری دهان و دندان دارد تا جزئیات بیشتری از مشکلات دندان ها را برای پزشک مشخص نماید. تشخیص پوسیدگی، بیماری های ریشه دندان، سلامتی استخوان های دندان، انجام صحیح عصب کشی و ... از جمله مواردی هستند که بر اساس نتایج تصویربرداری رادیولوژی دندان می توان به آنها پی برد. بنابراین افرادی که تمایل به مرتفع نمودن ایرادات موجود در ناحیه دهان و دندان را دارند، نیاز است که تجویز عکسبرداری رادیولوژی دندان را توسط دستگاه های پیشرفته انجام دهند.

 رادیولوژی دندان سعادت آباد

رادیولوژی دندان سعادت آباد با استفاده از تکنولوژی دستگاه های پیشرفته تصویربرداری و سی تی اسکن، قادر به انجام امور رادیوگرافی داخل و خارج دهان می باشند تا به واسطۀ آنها بتوانند جزئیات بیشتری از نسوج و بافت داخل دهان و دندان را در اختیار دندانپزشک معالج قرار دهد. تا بدین وسیله بتوانند مناسب ترین روش درمانی را برای درمان اختلالات دندان، عصب کشی، ایمپلنت و جراحی های دندان انجام دهند. داشتن جزئیات بیشتر از استخوان های دندان به پزشک کمک می کند تا بر اساس مشاهدۀ تصاویر، بتوانند پوسیدگی های پنهان دندان ها را زودتر بر طرف کنند و از جلو کشیدن و یا عصب کشی دندان جلوگیری کنند. بنابراین پیشرفت تکنولوژی باعث شد تا پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی دندان در سعادت آباد راه اندازی شوند تا کمک حال دندانپزشکان برای معالجه بیماری های دهان و دندان قرار گرفته شود. برای اطلاع از مرکز خدمات رادیوگرافی و رادیولوژی دندان سعادت آباد به سایت مراجعه کنید. 

تعرفه رادیولوژی دندان سعادت آباد

تعرفه رادیولوژی دندان سعادت آباد مطابق با اتحادیۀ مراکز دندانپزشکی است که مطابق با نوع دفترچه مشخص می گردد. در واقع تعرفه های دندانپزشکی نیروهای مسلح، خدمات درمانی، تأمین اجتماعی و آزاد به صورت جداگانه مشخص می شود. در نتیجه فرد مطابق با نوع دفترچۀ درمانی که دارد قیمت هزینۀ رادیولوژی دندان در سعادت آباد را پرداخت می کند. رادیولوژی پری اپیکال، دیجیتالی، تصویربرداری برای پالپوتومی و غیره از مواردی هستند که برای تعیین روش درمان بیماری دندان بیماران استفاده می شوند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل یکی از مدرن ترین مراکز تصویربرداری در سعادت آباد تهران می باشد که امکان پیشرفته ترین نتایج تصویربرداری رادیولوژی را برای بیماران دندانپزشکی فراهم نموده است.

 

 تلفن9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()