سی تی اسکن دندان سعادت آباد یکی از اساسی ترین دستگاه های تشخیصی برای اختلالات دندان، فک و صورت می باشد. امروزه تعدد دستگاه های سی تی اسکن دندان نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و این مسئله موجب شده است تا مسیر تشخیص و درمان بیماری های دندان ساده تر شود. از این رو دندانپزشکان پیش از اینکه درمان بیماران را آغاز نمایند، برای بیمار توصیۀ انداختن سی تی اسکن دندان را دارند تا با مشاهدۀ تصاویر آنها، بتوانند از سالم بودن و یا آسیب دیدگی قسمت های مختلف دهان و دندان مطلع شوند. همانطور که مطالعات و نتایج این دستگاه نشان داده است، با نتایج رادیولوژی دندان به سهولت می توان برنامه ریزی جراحی های دندان آسیب دیده را انجام داد. همچنین به تشخیص اختلالات مفصلی یا TMJ، آسیب شناسی منبع درد دندان، تشخیص و ابعاد تورموهای فک و صورت، ارزیابی مشکلات کانال های صبی و سینوس ها، بررسی سفالومتریک دندان، ساختار استخوانی دندان و جراحی های ترمیمی دندان ها پی برد.

مرکز تخصصی سی تی اسکن دندان سعادت آباد

مرکز سی تی اسکن دندان در سعادت آباد با بهره گیری از تکنولوژی دستگاه های پیشرفته، قادر به تشخیص اکثر بیماری های فک و صورت می باشند. در نتیجه می توانند شرایط را برای درمان مشکلات دندان برطرف کنند. از شرایط انجام سی تی اسکن تخصصی دندان در سعادت آباد این است که بیمار به هیچ عنوان دارندۀ زیورآلات فلزی، پیرسینگ، سمعک و غیره نباشد تا باعث اختلال در نتایج تصویربرداری و یا آسیب رساندن به فرد بیمار نشود. علاوه بر آنها به هیچ عنوان خانم های باردار نمی توانند عملیات تصویربرداری رادیولوژی را انجام دهند چون به بافت عصبی جنین تأثیرات منفی می گذارد.

تنوع نسخ دندانپزشکی برای سی تی اسکن دندان متعدد می باشد. بنابراین این دندانپزشک می باشد که تعیین نوع تصویربرداری را انجام می دهد. سپس با مشاهدۀ نتایج تصاویر رادیولوژی خواهد توانست، بهترین راه درمان دندان را برای بیمار اجرا کنند.

انواع سی تی اسکن تخصصی دندان سعادت آباد

رادیوگرافی داخل دهانی، رادیوگرافی خارج دهانی و فتوگرافی دندان از انواع سی تی اسکن تخصصی دندان سعادت آباد می باشد که با هدف تشخیص بیماری های دهان و دندان گرفته می شوند. سی تی اسکن دندان یا CBCT بهترین تکنیک برای عکسبرداری دندان است که بر پایۀ پرتوهای ایکس مخروطی شکل بر روی دتکتور دو بعدی صورت می گیرد. با پیشرفت فناوری و دستگاه های تصویربرداری، علم دندانپزشکی پیشرفت نموده است و موجب ساخت پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی دندان شده اند تا بتوانند بدین وسیله به تشخیص اکثر بیماری های دندان و فک و صورت پی ببرند. معمولاً فناوری دستگاه های CT به منظور تصویربرداری از ساختارهای نسوج سخت و نرم دندان و دهان می باشند که با تاباندن دوز مشخص اشعۀ ایکس به استخوان های ناحیه سر و گردن گرفته می شود. نتایج تصاویر این دستگاه حجم کمتری را اشغال می کند و به راحتی می توان بر روی سی دی و دی وی دی آنها را ذخیره سازی نمود و در امور تشخیصی بیماری توسط دندانپزشک مورد استفاده قرار گرفته شود.برای  انجام رادیوگرافی سفالومتری  به سایت مراجعه کنید.

تعرفه انواع سی تی اسکن دندان سعادت آباد  را می توانید به صورت تلفنی جویا شوید. هر کدام از انواع سی تی اسکن دندان دارای تعرفه های مشخصی می باشند که از سوی وزارت بهداشت تعیین می شوند. بدین وسیله می توانید با قیمت مناسب تصویربرداری مورد نیاز دندانپزشک را انجام دهید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل به عنوان یک مرکز مجهز به دستگاه های پیشرفته و مدرن سی تی اسکن دندان در سعادت آباد می باشد که دارای پرسنل مجرب و متخصص می باشد و مطابق با تعرفه های مشخص از سوی اتحادیه، عملیات تصویربرداری را انجام می دهد.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()