تعمیر آیفون تصویری متناسب با پیچیده بودن قطعات الکتریکی این دستگاه، نیاز به تخصص فرد مجرب دارد که اطلاعات جامعی نسبت به تعییر انواع آیفون تصویری داشته باشد. چرا که عدم آگاهی لازم موجب سوختن برد الکتریکی آیفون های تصویری می شود. بنابراین می توانید مجدداً از مزایای آیفون استفاده نمائید. در گذشته بیشتر آیفون صوتی مورد استفاده قرار می گرفت و تنها صدای فرد پشت درب را منعکس می کرد ولی با پشرفت فناوری، آیفون های تصویری که قابلیت نمایش تصویر فرد پشت درب را داشت، تولید شدند. نصب آیفون تصویری به نسبت مدل های قدیمی آیفون صوتی از امنیت بالایی برخوردار می باشد. در نتیجه می توانید از این موقعیت در جهت افزایش سطح امنیت ساختمان بهره گیرید. خوشبختانه با تنوع فروش آیفون های تصویری، مرکز تعمیر تخصصی آیفون تصویری نیز فعالیت حرفه ای خود را انجام می دهند. در واقع هر محصولی پس از مدت زمانی که از مصرف آن می گذرد، دچار استهلاک و فرسودگی می شود. از این رو نیاز است که از خدمات سرویس دوره ای تعمیر آیفون تصویری استفاده شود تا بدین وسیله بتوانید معایب سطحی آیفون را بر طرف کنید و موجب آسیب دیدگی جدی دیگر قطعات آیفون تصویری نشود.برای اطلاع از هزینه تعمیر آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید. 

مرکز تعمیر آیفون تصویری

مرکز تعمیر آیفون تصویری به دلیل داشتن تکنسین های مجرب و تحصیلکرده، آگاهی کامل نسبت به دستگاه های مختلف این محصول دارند، در نتیجه می توانند مطابق با نوع برند و مدل دستگاه، اقدام به مرتفع نمودن ایرادات آیفون نمایند.

در روزگاران قدیم مردم برای آنکه بتوانند میزبان را از بودن خود در پشت درب آگاه سازند با استفاده از حلقه هایی که در بیرون درب ساخته بودند، با زدن آنها می توانند فرد را آگاه سازند. لذا افراد آگاهی کافی نسبت به اینکه چه شخصی پشت درب می باشند، نداشتند. در نتیجه به فکر تولید آیفون صوتی برآمدند تا از آشنا بودن و یا زن و مرد بودن آنها آگاه شوند. ولی این نوع آیفون نیز به دلیل آنکه تصویری از فرد را نشان نمی داد، ممکن بود که درب را برای افراد ناشناس باز کنند. از این رو تولید کنندگان تصمیم به ساخت مدل های مختلف آیفون تصویری نمودند تا بدین صورت بتوانند فردی که پشت درب هستند را مشاهده نمایند. در نتیجه فروش آیفون تصویری مورد استقبال قرار گرفت. در نتیجه اکثر ساختمان ها به آیفون تصویری مجهز شدند و  در نتیجه با بروز مشکلاتی در صدا و تصویر، نیاز به دریافت خدمات تعمیر آیفون تصویری برای دارندگان مطرح شد. برای اطلاع از فروش انواع آیفون تصویری از طریق لینک اقدام نمایید. 

تعمیر آیفون تصویری یک و چند واحدی

تعمیر آیفون تصویری یک و چند واحدی متناسب با مدل آیفون انجام می شود. با توجه به متفاوت بودن برد الکترونیکی آیفون های تصویری، نیاز است که فردی که برای تعمیر آیفون به محل اعزام می شوند نسبت به مشخصات فنی آیفون آگاهی کامل داشته باشند و متناسب با نقشۀ پیاده سازی آیفون، اقدام به مرتفع نمودن ایراد نمایند. این محصول از بخش های مختلفی چون صفحه کلید، کابل مخصوص ارتباط، دوربین خروجی، قسمت تغذیه و بخش کنترل مرکزی، قفل بازکن، صفحه نمایشگر، پنل کارت خوان و گوشی برخوردار می باشد. لذا متناسب با ایرادی که در بخش های مختلف پنل ورودی و یا خروجی بوجود می آید، نیاز است که تکنسین تعمیرکار آیفون تصویری نسبت به بخش های مختلف مسلط باشد.

هزینۀ تعمیر آیفون تصویری بستگی به بخش های مختلف دارد. ضمن آنکه علاوه بر هزینۀ تعمیر آیفون، هزینۀ ایاب و ذهاب تعمیرکار نیز بر روی مجموع هزینه اضافی می شود.

فروشگاه اینترنتی آکام سازه به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین پیشگام فروش آیفون تصویری دیجیتالی در تهران می باشد. این مجموعه برای سهولت خریداران، امکان ارائه خدمات تعمیر انواع آیفون تصویری با قیمت مناسب را برای آنها فراهم نموده است.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()