طرح توجیهی به گزارشی گفته می شود که در حوزۀ فعالیت های مختلف مطرح می شود که ارتباط مستقیم با تجزیه و تحلیل مسائل بازار و امور مالی و فنی کسب و کارهای تازه تأسیس دارد. اگر شما فردی هستید که دارای سرمایه می باشید و تمایل به راه اندازی کسب و کاری نو دارید، می توانید از خدمات نوین طرح توجیهی استفاده نمائید. آشنایی درست با مفهوم لغت طرح توجیهی و امکان سنجی برای سرمایه گذاران یک نیاز می باشد چون به واسطۀ آن می توانند درصد سود و زیان راه اندازی کسب و کار جدید خود را برآورد کنند و سپس می توانند به صورت عملی دست به اجرای آن بزنند. عدم آگاهی نسبت به معنای خدمات طرح توجیهی می تواند برای فرد، هزینه های هنگفتی داشته باشد. چرا که با پرداخت هزینه ای ناچیز برای بررسی موارد مختلفی چون مطالعات بازار و میزان سرمایۀ مورد نیاز به شما کمک می کند تا به درستی مراحل اجرای پروژه را انجام دهید و پیش از آن سود و زیان سرمایه گذاری خود را می توانید مشخص نمائید.

انجام خدمات مشاوره ای طرح توجیهی

انجام خدمات مشاوره ای طرح توجیهی اختصاص به فعالیت های مختلف همانند راه اندازی کسب و کار صنعتی، تولیدی، خدماتی، کشاورزی، صنعت ساخت و ساز، خودرو سازی، امور گردشگری و تفریحی، صنایع مواد غذایی، دامپروری، صنایع الکترونیکی و غیره دارد. در نتیجه افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار جدید در این فعالیت ها را دارند، می توانند از تخصص افراد تحصیلکرده مجرب فنی و مهندسی استفاده کنند و گزارشی از لیست اهداف اجرای پروژه را تهیه می کنید. اگر با معنای طرح توجیهی آشنا باشید، باید بدانید که اهداف تدوین طرح توجیهی دارای ویژگی هایی چون شفاف سازی، اندازه گیری پارامترها اجرای پروژه، دست یابی به مسائل حقیقی و منطقی و مشخص نمودن محدوده زمانی می باشد. حین اجرای لیست برداری طرح توجیهی سه بخش اصلی تجزیه و تحلیل مالی، مطالعات بازار و توجیه پذیری فنی مورد تجزیه و تحلیل صورت می گیرد.

در نتیجه با بررسی موارد فوق می توانید لیستی از جداول و مقادیر مسائل مختلفی همچون عنوان طرح، مجری طرح، گزارش اجرای طرح، هدف از اجرای طرح، سطح اشتغال زایی، ابعاد زمین و بنای مورد نیاز، میزان تسهیلات مورد نیاز، نوع تسهیلات، مشخص نمودن نقطه سر به سر تولید، مدت زمان برگشت سرمایه، مقدار نرخ بازدهی سرمایه، وسایل حمل و نقل یا ماشین آلات صنعتی مورد نیاز ، مشخص نمودن مواد اولیه مورد نیاز، هزینه های پیش از بهره برداری، تخمین سرمایه در حال گردش و ... را تهیه نمائید. برای اطلاع از اجرای طرح توجیهی شیرآلات هوشمند به سایت مراجعه کنید. 

مطالعات اقتصادی با طرح توجیهی

مطالعات اقتصادی با طرح توجیهی می تواند شما را به موفقیت برساند و میزان درصد سود و زیان کسب و کار شما را پیش از اینکه راه اندازی کنید مشخص می کند. در نتیجه بررسی و آنالیز مورد نیاز مرتبط با کسب و کار شما در همان ابتدا مبتنی بر مسائل مالی و سودآوری طرح توجیهی می شود تا ساختار کلی سرمایه گذاری اجرای کلی طرح مشخص می شود.

مطالعات بازار همراه گزارش طرح توجیهی

مطالعات بازار همراه گزارش طرح توجیهی شما را به موفقیت می رساند. چرا که راه اندازی کسب و کاری که بازار به آن احتیاج دارد، نتیجۀ مثبت خواهد داشت و در مقابل کسب و کار شما را به سوددهی می رساند. لیکن افرادی که چشم و گوش بسته اقدام به سرمایه گذاری می کنند و از مزایای تخصص افراد خبره ای که اطلاعات جامعی در رابطه با مسائل طرح توجیهی دارند، بهره نمی گیرند، احتمال عدم موفقیت آنها بیشتر خواهد بود.

شرکت مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع مطصا نیز به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در زمینۀ ارائه خدمات تدوین و گزارش دهی طرح توجیهی سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار جدید در تهران فعالیت می کند.

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()