یکی از روش های نسبتا جدید در دنیای تبلیغات و برندسازی استفاده از چاپ سابلیمیشن در صنایع مختلف می باشد. حتما تا کنون انواع اشیاء تبلیغاتی و یا بازاریاب هایی با تی شرت های تبلیغاتی را دیده اید، که سعی در فروش برند خود دارند، این افراد با استفاده از روش چاپ سابلیمیشن توانسته اند با توجه به جزئیات اهمیت برند و لوگوی شرکت خود را به نمایش مشتریان بگذارند، زیرا در اصل تبلیغات توجه به نکات ریز نیز بسیار مهم و کلیدی می باشد و در بالا بردن پرستیژ کاری سازمان ها و توجه مخاطبین تاثیر بسیار زیادی دارد. چاپ سابلیمیشن یا چاپ حرارتی در سالهای اخیر با استقبال بسیار زیادی از سوی شرکت های تجاری، ادای، آموزشی قرار گرفت، حتی شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی نیز از آن برای بهتر شدن خروجی کارشان و اهمیت لوگوی شرکت استفاده می کنند، این روش تبلیغات با هزینه های پایین اجرا و کمی اهمیت دادن به جزئیات و پیرامون شرکت تاثیرات بسیار زیاد و غیرقابل انکاری در جلب توجه مخاطبینش دارد. برای سفارش دستگاه چاپ سابلیمیشن به سایت مراجعه نمایید.

قیمت چاپ سابلیمیشن در مقایسه با خروجی بسیار خوبی که در تبلیغات و معرفی صنایع به همراه دارد بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد، بطوریکه هر کسی ترجیح میدهد برای یکبار هم که شده آن را امتحان کند و تاثیری که در روحیه کارمندان و کسب و کارش را دارد مشاهده نماید. امکان اجرای چاپ سابلیمیشن در تیراژ بسیار پایین یکی دیگر از دلایل محبوبیت این روش تبلیغاتی در میان مردم می باشد، زیرا در وهله ی اول نیاز چندانی به صرف هزینه های بالا نخواهد بود و با ارزان ترین قیمت می توان از چاپ سابلیمیشن بر روی سطوح مختلف استفاده نمود.

 سابلیمیشن به معنای تبدیل مستقیم جامد به گاز  می باشد، به این معنی که روش چاپ در این فرایند برپایه تصعید می باشد. بنابراین در روش چاپ سابلیمیشن که در آن از تجهیزات بسیار خاصی استفاده می شود، پس از پرینت لوگو و یا تصویر مورد نظر با استفاده از جوهر و کاغذ سابلیمیشن طرح بر روی جسم مورد نظر کپی می شود. از مهمترین ابزارهای لازم برای اجرای چاپ سابلیمیشن می توان به کاغذ مخصوص، جوهر سابلیمیشن، دستگاه پرس حرارتی، چسب نسوز، رایانه و پرینتر جوهر افشان اشاره کرد، که کیفیت آن ها در چاپ تصاویر تاثیر بسیار مستقیمی دارد.  تقریبا بر روی تمام متریال موجود در محیط می توان به شیشه، چوب، آهن، سنگ، پارچه، سرامیک و پلی استر از چاپ سابلیمیشن با کیفیت بالا استفاده کرد، این روش یکی از بهترین روش های چاپ بر روی اشیاء می باشد، که به چاپ حرارتی نیز معروف است، و برای شخصی سازی برند و لوگوی شرکت شما یک امتیاز ویژه می باشد. یکی از مهمترین پروسه های انجام چاپ سابلیمیشن، آماده سازی اشیاء مورد نظر با استفاده از مواد مخصوص (چسب نسوز) می باشد، که پس از آن با دستگاه پرس حرارتی تصویر چاپی به شیء مورد نظر با کیفیت بالا منتقل می شود. قیمت بسیار پایین، امکان سفارش در تیراژ بسیار پایین، کیفیت و سرعت بالای چاپ و  دوام و ماندگاری چاپ از مهمترین خصوصیات و مزایای چاپ سابلیمیشن می باشد، که سبب جلب توجه صاحبین مشاغل صنعتی، خدماتی و کارگاهی شده است. برای خرید دستگاه چاپ استار فایر با قیمت مناسب از طریق لینک اقدام نمایید. 

شرکت های بسیار زیادی در زمینه فروش تجهیزات چاپ سابلیمیشن در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر می باشند که از معتبرترین آن ها می توان به شرکت فرارنگ اشاره کرد، این مرکز معتبر انواع دستگاه چاپ سابلیمیشن را با ارزان ترین قیمت و گارانتی اصالت و کیفیت کالا به دست متقاضیان آن در سراسر کشور می رساند و در طول سالها فعالیت مستمر در این صنعت توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید دستگاه چاپ سابلیمیشن با مراجعه به سایت فروشگاهی شرکت فرارنگ می توانند لیست قیمت و محصولات این مرکز را مشاهده کنند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.

 تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()