نمایندگی هانیانگ در سراسر دنیا به متقاشیان محصولات این برند کره ای پر طرفدار خدمات پس از فروش و گارانتی می دهد، به همین دلیل است که پس از 40 سال فعالیت در زمینه تولید محصولات و قطعات الکترونیکی همچنان در شمار برندهای پرآوازه قرار دارد، و هیچ گاه از رونق و پویایی آن در این صنعت کاسته نشده است.  شرکت هانیانگ کره از پیشگامان تولید انواع سنسورها، کنترلرها،لوازم جانبی، پنوماتیک و هیدرولیک بوده است، و انئاع محصولات خود را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست مشتریانش  در سراسر دنیا از طریق شعبه های نمایندگی هانیانگ می رساند. هر قطعه الکترونیکی با قابلیت برنامه نویسی از قبیل سنسورهای القائی، خازنی، رله های الکتریکی، ترموستات ها و غیره توسط این برند کره ای با کیفیت بسیار بالا و مطابق با استاندارد های رور دنیا تولید می شود، و پس از گزراندن آزمایش های تضمین کیفیت وارد بازارهای جهانی می شود. به دلیل تقاضای بالای خرید محصولات نمایندگی هانیانگ  در کلاس های جهانی، پوشش خدمت رسانی نمایندگی هانیانگ را می توان به وسعت تمام جغرافیای جهان دانست، و این امر را از مهمترین دلایل کیفیت محصولات تولیدی آن دانست، که با گذشت سالها همچنان از محبوبیت آن کاسته نشده استو در زمینه تولید قطعات الکترونیک بی رقیب می باشد.

سنسورها قطعات کوچک و بسیار مهمی هستند، که درد انواع القائی، نوری، خازنی، مغناطیسی، التراسونیک و دما برای استفاده در مدارهای الکترونیکی متفاوت طراحی شده اند، و تحت شرایطی خاصی عمل می کنند، این قطعات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توان آن ها را همراه با گارانتی تعمیرات و اصالت کالا از انواع نمایندگی هانیانگ با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کرد، خرید انواع سنسورها از این مراکز بسیار اقتصادی تر و ارزان تر از دیگر فروشگاه های آزاد و متفرقه موجود در کشور می باشد، به همین دلیل است که فعالان این صنعت ترجیج می دهند تجهیزات مورد نیاز خود را تنها از طریق شعب فروش رسمی نمایندگی هانیانگ کره خریداری نمایند. 

کنترلر دما، کنترلر صنعتی، رکوردر حرارتی، تایمر –کانتر، کنترل توان تریستوری از دیگر قطعاتی هستند که در این کمپانی معتبر تولید می شوند، و مخاطبان بسیار زیادی در سراسر دنیا دارند، این تجهیزات، از پرکاربردترین قطعاتی هستند که در بیشتر تجهیزات دیجیتالی کاربرد دارند. در تمامی مراکز نمایندگی هانیانگ ایران که در برخی شهرها از جمله تهران دایر شده اند، برای سهولت دسترسی متقاضیان، امکان خرید آنلاین  محصولات این برند کره ای معتبر و باسابقه فراهم شده است، تا متقاضیان بتوانند در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت، محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند، و آن ها را در موعد تعیین شده، درب منزل یا محل کار خود در سراسر کشور با استفاده از پست اکسپرس تحویل بگیرند. شرکت های خودرو سازی، دانش بنیان، صنایع تولیدی مواد غذایی، نیروگاه ها، صنایع چاپ و بسته بندی، کاشی و سرامیک و غیره از اصلی ترین مشتریان این محصولات دیجیتالی می باشند. با توجه به اینکه بیشتر صنایع تولیدی برای ادامه فعالیت خود به محصولات الکترونیکی شرکت هانیانگ وابسته هستند، بازار خرید و فروش تجهیزات الکترونیک از پویایی و رونق بسیار خوبی برخوردار است، و روز به روز به تعداد شعب فروش نمایندگی هانیانگ افزوده می شود. برای خرید به سایت مرکز تهران اتوماسیون مراجعه کنید.

نمایندگی تهران اتوماسیون از معتبرترین ترین و محبوب ترین شتعب فروش نمایندگی هانیانگ در تهران می باشد، که تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی اصالت کالا و تضمین کیفیت با ارزان ترین قیمت موجود در بازار های عرضه کننده به دست خریداران می رساند این مجموعه معتبر سالهاست در زمینه فروش تجهیزات الکترونیک برند هانیانگ به صورت مستقیم و  آنلاین محصولات خود را عرضه می کند. با مراجعه به سایت تهران اتوماسیون می توان تمامی محصولات آن را به صورت مجازی و همراه با گارانتی های معتبر از این مجموعه خریداری کرد.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 341
نمایش همه
علاقه مندی ها ()