چاپ لیبل از پر کاربردترین خدمات طراحی و چاپ می باشد، که برای تمامی صنایع  تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد، از این خدمات به منظور معرفی کالاها، تاریخ مصرف، انقضلء و قیمت مصرف کننده استفاده می شود، و استفاده از آن ها برای عرضه و فروش محصولات مختبف تولیدی به یک الزام اساسی تبدیل شده است، تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی به این نوع از محصولات اعتماد نمایند و آن ها را خریداری کنند. چاپ لیبل برای کالاهای خارجی و وارداتی خصوصا در صنایع غذایی و دارویی برای معرفی ترکیبات سازنده و روش مصرف آن ها بسیار حائز اهمیت است، و تنها راهی است که مصرف کنندگان را برای خرید چنین محصولاتی مجاب می نماید. تنوع لیبل های چاپی در صنایع مختلف بسیار بالاست، که هر کدام از آن ها با توجه به نوع کاغذ لیبل، جوهر و دستگاه لیبل پرینتر تغییر می کنند، و  قیمت چاپ لیبل نیز در هرکدام از آن ها متفاوت می باشد. از خدمات چاپ لیبل ارزان به منظور تبلیغات در صنایع و معروفی برند های تولیدی نیز استفاده می شود، که نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی از قیمت مناسب تری برخوردار است. چاپ لیبل در انواع لیبل های کاغذی، لیبل اموال، لیبل متال و پشت متال، لیبل حرارتی، بی رنگ، لیبل تایوک، پی وی سی و پارچه ای از انواع لیبل های موجود در بازار هستند، که انتخاب آن ها به میزان بوجه شخصی برای سفارش و نوع محصول چاپی برای هک لیبل بستگی دارد، برای مثال برای هک قیمت و سایز لباس بر روی پارچه از لیبل های پارچه ای و برای محصولات مهم و گران قیمت از لیبل های متال و پشت متال استفاده می شود، که البته انتخاب هر کدام از آن ها در هزینه های مصرفی و قیمت چاپ لیبل نیز تاثیر مستقیم دارد، و مشتریان در هنگام انتخاب نوع خدمات دریافتی باید بوجه خود را مد نظر قرار دهند.

پرینترهایی که در چاپ لیبل مورد استفاده قرار می گیرند، بر حسب نوع متریال مصرفی و کیفیت چاپ بسیار متفاوت می باشند، برای مثال برای چاپ لیبل های کاغذی از پرینترهای معمولی و ارزان قیمت استفاده می شود و برای چاپ رزین، پرینترهای باکیفیت، که قابلیت چاپ متال را نیز دارند، مورد استفاده قرار می گیرد، که در نهایت بالارفتن کیفیت و دقت در چاپ لیبل سبب افزایش قیمت و بهای تمام شده این خدمات نیز می شود، که می توان این مسئله را از مهمترین مسائل موثر در انتخاب مشتریان دانست. یکی دیگر از فاکتورهای موثر در افزایش کیفیت چاپ لیبل فوری و ارزان، جوهر و تجهیزات پرینتر می باشد، جوهر ها بر حسب نوع و برند تولیدی دارای کیفیت های متفاوتی هستند، از خصوصیات انواع جوهر مرغوب چاپ می توان به مقاومت چاپ آن ها در برابر عواملی همچون رطوبت، آب و سایش اشاره کرد، که کیفیت و ثبات خود را حفظ می کنند. خدمات طراحی و چاپ بر روی محصولات مختلف یک راهکار تبلیغاتی برای شرکت های تولیدی می باشد، تا با چاپ لیبل ارزان و با کیفیت بر روی پلاستیک ها و ساک های تبلیغاتی خود، برند تولیدی و فروش خود را تبلیغ نمایند، و در خاطر مخاطبانشان بمانند. با توجه به تعدد شرکت های تبلیغات و چاپ لیبل یک بازار رقابتی برای عرضه این محصولات به وجود آمده است، که با فروش چاپ لیبل با کیفیت بالا و قیمت مناسب در تلاش هستند، مشتریان بیشتری را جذب خود نمایند.

شرکت خدمات چاپ سورن یکی از معتبرترین و بزرگ ترین مراکز چاپ لیبل با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالا می باشد، که سالهاست با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و اپراتورهای مجرب توانسته اعتماد و رضایت متقاضیان را جلب نماید. متقاضیان خرید چاپ لیبل و استفاده از  انواع خدمات چاپی مانند چاپ کاتالوگ و غیره با مراجعه به سایت این مرکز می توانند اطلاعات لازم را کسب نمایند، و در صورت تمایل سفارش مورد نظر خود را به آن بسپارند.

آدرس: تهران،ميدان بهارستان، برج بهارستان، واحد 326

تلفن تماس:    02133934182

تلفن همراه:     09125704163

ایمیل : archivesoren@gmail.com

ساعت کاری این مجموعه 8.30 الی 18.00 می باشد.
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()