معرفی ویژگی های یک تردمیل باشگاهی

 در این مقاله می خواهیم در رابطه با تردمیل باشگاهی توضیح دهیم. همان طور که می دانید تردمیل باشگاهی یک وسیله ی ورزشی با قیمت گران می باشد. این وسیله ی ورزشی همانند سایر تردمیل ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که باید این ویژگی ها را با توجه به نیاز خود انتخاب نماییم. قبل از این که به فکر خرید بهترین تردمیل باشگاهی باشید باید ابتدا نیاز های خود را شناسایی نماید. شناختن نیاز های خود می ‌تواند در خرید این وسیله به شما کمک بسزایی نمایند. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه نیاز های خود را به خوبی شناخته و ویژگی‌ های یک تردمیل باشگاهی را بررسی نمایید. در صورت مطابقت داشتن نیاز با ویژگی ها می ‌توانید یک خرید خوب انجام دهید. از جمله نیاز هایی که افراد باید به آن توجه نمایند به شرح زیر می باشد.

شناختن نیاز افراد برای انتخاب یک تردمیل باشگاهی:

وزن افراد: قبل از خرید تردمیل باید خود را وزن گیری نمایید و بدانید که وزن دقیق شما چه اندازه است. این امر باعث می ‌شود که شما تردمیلی را خریداری نمایید که در بازه ی وزنی مناسب وزن شما قرار داشته باشد. برای مثال ما می ‌توانیم در بازار تردمیل های سبک تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم، تردمیل های متوسط تا وزن ۱۳۰ گرم و تردمیل های سنگین تا وزن ۱۵۰ گرم را مشاهده نمایید. البته تردمیل باشگاهی باید در دسته ی تردمیل های سنگین قرار داشته باشد زیرا افراد با وزن های مختلف روی آن قرار می گیرند. از نظر قیمت، کیفیت، اندازه و سایر ویژگی ها این تردمیل ها با هم متفاوت می باشند. لذا ممکن است در صورتی که ما فردی سبک وزن باشیم و یک تردمیل سنگین وزن را خریداری نماییم مجبور به پرداخت هزینه اضافی شویم. به همین جهت باید به این امر توجه نمود. البته این موضوع در رابطه با تردمیل باشگاهی صادق نیست.

 دومین نکته برای تشخیص نیاز های ما  اندازه ی قد می باشد. قد فرد می تواند در انتخاب تردمیل موثر باشد. اگر شما دارای قدرت بسیار بلندی هستید. نمی توانید از تردمیل های کوچک استفاده نمایید زیرا باید دسته های تردمیل درست رو به روی قفسه سینه شما قرار بگیرد در غیر این صورت ممکن است مفاصل پای شما دچار آسیب شوند یا این که به خاطر خم شدن و رساندن دستتان به دسته های تردمیل، ستون فقرات شما تحت تاثیر قرار گرفته و به مرور زمان آسیب ببیند. افرادی که دارای قد بسیار کوتاهی هستند نیز برای خرید تردمیل مناسب خود را انتخاب نمایند زیرا اگر تردمیل اندازه بزرگی داشته باشد دسته ها بالا تر از قفسه ی سینه و روبه روی صورت قرار می گیرد. در این صورت فرد ناچار است که دست های خود را به سمت بالا برده و به دسته ‌های تردمیل برساند. این موضوع ممکن است مفاصل شانه و دست فرد را تحت تاثیر قرار داده و دچار آسیب نماید. البته استفاده از تردمیل نا مناسب می تواند در طولانی مدت تاثیر خود را بگذارد لذا در صورتی که شما یک یا دو بار از تردمیل نامناسب استفاده کنید فوراً دچار مشکل نخواهید شد. از آن جایی که تردمیل های باشگاهی مورد استفاده ی بسیاری از افراد قرار می گیرند. باید دارای سایز استاندارد باشد.

نیاز افراد نسبت به تردمیل باشگاهی:

 سومین موضوعی که برای شناخت نیاز های شما می ‌تواند موثر باشد. قیمت یا هزینه ی تردمیل است. ما در بازار می ‌توانیم رنج قیمت بسیار گسترده‌ ای را مشاهده نماییم اما این قیمت ها باید با توجه به بودجه ی خود باشد. در صورتی که بتواانیم یک تردمیل با قیمت بالا و کیفیت بالا انتخاب نماییم، توانسته ایم که یک تردمیل باشگاهی با طول عمر زیاد داشته باشیم.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 264
نمایش همه
علاقه مندی ها ()