روش های نگهداری نایلون عریض:

نایلون عریض نیز مانند هر وسیله دیگری به مسائلی حساس است و باید آن را به گونه ای محافظت نمود که در برابر آن ها مقاومت کند. زیرا این نایلون ها دارای وظیفه های حساسی هستند و در صورت آسیب دیدن در برابر عوامل خاصی می ‌توانند تا حدودی کارایی خود را از دست بدهند. یکی از شرایط نگهداری نایلون های کشاورزی یا همان نایلون عریض این است که نباید آن ها را در مدت های طولانی در جایی نگهداری کرد زیرا دچار تغییر شکل بوبین خواهند شد، که دیگر قابل استفاده نیست و برای استفاده از آن ها بهتر است هنگام نیاز خریداری شده تا دارای بالاترین کیفیت باشد. مثلاً باید گفت میزان نگهداری ۵۰ کیلو گرم از این نایلون ها یک ماه است و مثلاً نگهداری ۲۰ کیلو گرم از نایلون ها حداکثر تا شش ماه مطلوب است. علاوه بر تغییر شکل بوبین این نایلون ها می توانند دچار تغییر شکل دوکی نیز شوند که علت آن به قرارگیری رول ها روی همدیگر و به صورت های عمودی بر می گردد و با تغییر شکل آن ها تقریباً کارایی آن ها از دست خواهد رفت و برای مسقف کردن و یا استفاده آن در جایی مطمئناً مشکلاتی به وجود خواهد آمد. بهتر است که هنگام قرار دادن آن در جایی نایلون را به صورت افقی قرار دهند.برای اطلاع از قیمت فروش نایلون عریض  به سایت مراجعه کنید.

از نکات بسیار مهم دیگر این است که برای نگهداری و یا انبار کردن کوتاه مدت نایلون کشاورزی باید آن ها را در جایی که مسقف است قرارداد تا در برابر نور خورشید آسیبی نبینند. همچنین باید گفت به علت وجود لوله های مقوایی که به آن ها بوبین می گویند در داخل این نایلون ها، باید آن ها را از هرگونه رطوبتی دور نگه داشت. زیرا مقوا در برابر رطوبت آسیب پذیر بوده و در نتیجه حالت رول ها به هم می‌ خورد و آسیب خواهند دید. به علت پلاستیک بودن این نایلون ها و جنس پلی اتیلنی آن ها در برابر شعله مستقیم آتش آب شده و کاملا از بین می روند و باید آن ها را از این عامل تخریب کننده دور نگه داشت.

ویژگی ها و کاربرد های نایلون عریض:

همانطور که در متن های بالا به آن اشاره شد نایلون عریض بیشتر در گلخانه ها و صنایع کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. البته می ‌توان این نایلون ها را در صنایع دامپروری و پرورش طیور نیز مشاهده نمود. همچنین می توان گفت که این نایلون ها می توانند در صنایع دیگری مانند ساختمان سازی مورد استفاده قرار گیرند. از کاربرد های دیگری که می‌توان برای نایلون کشاورزی برشمرد پرورش گیاهان خاص و همچنین کارگاه های کوچک برای پرورش اقلام خاصی مانند قارچ است که از آن ها جز برای مسقف نمودن آنجا محفظه ای برای پرورش دادن قارچ نیز محسوب خواهند شد. می توان گفت این نایلون ها به عنوان کیسه رشد هیدروپونیک و همچنین گروبک استفاده می شود زیرا دارای ویژگی می باشند که داخل آن ها مشکی است و بیرون آن ها به رنگ سفید است و شرایط را برای این کار مناسب می کند. برای خرید انواع نایلون حبابدار ارزان به سایت فروشگاه دریا پلاستیک مراجعه کنید.

گاهی اوقات نایلون کشاورزی در بخش‌ های بسته ‌بندی محصولات کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر حمل محصولات دارند. از نکات مهم و قابل ذکر که می ‌توان برای ویژگی ‌های این نایلون ها عنوان کرد این است که می توان ویژگی هایی را در انواع نایلون عریض اضافه کرد و به همین دلیل نایلون های کشاورزی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. مثلاً می ‌توان به گونه ‌ای این نایلون ها را سفارش داد که دارای خاصیت آنتی استاتیک باشند که با این ویژگی گرد و غباری روی نایلون عریض نخواهد نشست. همچنین نایلون ها می توانند خاصیتی داشته باشند که روی آن ها هیچگونه بخاری تجمع پیدا نکند. زیرا در این صورت میکروارگانیسم های بسیاری که با این شرایط وفق هستند، روی آن رشد خواهند کرد. این ویژگی نایلون را ضد بخار می گویند. همچنین به دلیل استفاده ی آن ها بیشتر به عنوان مسقف کردن، می ‌توانند هم ضد اشعه uv باشند هم می ‌توانند اشعه مادون قرمز خورشید را جذب کنند تا دمای متعادلی را در گلخانه برای رشد گیاهان فراهم نمایند.

 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 222
نمایش همه
علاقه مندی ها ()