باز و بستن درب ها یکی از مشکلاتی است که ما همواره با آن مشکل داشته ایم و برای این کار باید زمان بسیاری را صرف کنیم. با روی کار آمدن درب های اتوماتیک ، این مشکل رفع شده است. با استفاده از این درب ها می توان به راحتی درب را باز و بسته نمود. درب های اتوماتیک در انواع مختلفی قرار دارند. درب های اتوماتیک در انواع پارکینگی برای منازل مورد استفاده قرار می گیرند که با استفاده از آن نیازی به بستن دستی درب ها نیازی نبوده و می توان با استفاده از ریموت درب را باز و بسته کرد. درب شیشه ای اتوماتیک از انواع دیگر درب های اتوماتیک می باشد که برای مراکز مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.برای اطلاع از قیمت فروش درب شیشه ای اتوماتیک به سایت مراجعه کنید.

کارکرد درب های اتوماتیک شیشه ای

درب شیشه ای اتوماتیک از قالب و فریم تشکیل شده است. قالب درب های اتوماتیک فلزی و معمولا از جنس آلومینیوم بوده زیرا آلومینیوم هم سبک است و هم دارای مقاومت بالایی می باشد. درب های شیشه ای اتوماتیک از شیشه های مقاوم ساخته می شود و می تواند مناسب هر مکانی باشد. بسیاری از مکان های اداری و تجاری از این درب ها استفاده می کنند. درب شیشه ای اتوماتیک مناسب برای هر دکوراسیونی می باشد و به راحتی توسط فرد ماهر قابلیت نصب دارد. با توجه به نصب راحت این درب ها نباید اقدام به نصب خودسرانه توسط افراد عادی گرفت زیرا نصب این درب ها اتوماتیک و پیچیده است و افراد عادی نمی توانند نصب را به درستی انجام دهند.بنابراین برای نصب حتما از افراد دارای تخصص کمک بگیرید. درب های شیشه ای اتوماتیک دارای سنسور برای تشخیص تردد می باشند. سنسور های درب های اتوماتیک قدرت تشخیص بسیار بالایی دارند، بنابراین احتمال خطا در این درب ها در حد صفر می باشد. درب های شیشه ای اتوماتیک در انواع مختلفی وجود دارد. از انواع درب های اتوماتیک، درب های اسلایدینگ، درب های ریولوینگ ، درب های تاشو را میتوان نام برد.

امروزه استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک بسیار زیاد شده و به غیر از مراکز اداری و بانک ها ، می توانیم این درب ها را در بسیاری از فروشگاه ها و رستوران ها و... مشاهده کنیم. درب های اتوماتیک باعث می شود دیگر نگران بسته شدن درب نباشید و بدین ترتیب امنیت مرکز شما تضمین خواهد شد و مشکلات ناشی از آن مانند سرقت رخ نخواهد داد. همچنین دیگر نیازی به صرف وقت توسط پرسنل نمی باشد. تنوع این درب ها یکی از مزیت های دیگر این درب ها می باشد که در حالت های لولایی و کشویی و گردان قرار دارد که هر کدام برای مکان های مختلف کاربردی می باشد.برای سفارش درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به سایت مراجعه کنید.

درب های شیشه ای اتوماتیک گردان

این درب ها نوعی از درب های شیشه ای اتوماتیک می باشند که به صورت گردان باز و بسته می شود. به این صورت که محل ورود و خروج مجزا بوده و درب ها در پشت سر هم قرار گرفته اند. این درب ها از زیبایی بسیاری برخوردارند و برای مراکز بزرگ بسیار مناسب می باشند.

قیمت خرید درب شیشه ای اتوماتیک

هزینه در خرید هر چیزی مهم  بوده و افراد به آن توجه دارند. اما باید توجه کنید که پایین بودن بیش از حد هر محصولی می تواند نشان از بی کیفیتی آن باشد. اما گاها قیمت بالا نیز نشانه ی کیفیت بالا نمی باشد بنابراین بهترین راه حل برای سفارش درب شیشه ای اتوماتیک ، کسب اطلاعات کافی درمورد آن می باشد. همین طور زمانی که شما از یک مرکز معتبر خرید خود را انجام می دهید خیالتان بابت خرید راحت خواهد بود. شرکت فنی مهندسی فهام در از شرکت های معتبر در زمینه ی ساخت انواع درب های شیشه ای اتوماتیک می باشد. برای سفارش از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()